וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dance fatty, Dance!

אביגד ברמן

26.1.2006 / 12:45

אביגד ברמן חושב שהאמריקאים עושים בשכל כשהם מכניסים משחקי ריקוד אל בתי הספר במטרה להילחם בתופעת ההשמנה

לא קל להיות ילד שמן, תאמינו לי אני יודע על מה אני מדבר. בסך הכל אני בחור נחמד וגם די אינטליגנטי ואפילו קצת מצחיק, אבל כל זה לא עוזר לך כשאתה הילד הכי שמן בכיתה. גם כשאתה אתה נחמד לכולם, אף אחד לא נחמד אליך בחזרה (חוץ מהילדה השמנה עם השפם). זה לא פייר אבל למדתי לחיות עם זה ובמשך השנים גידלתי עור של פיל (אתה גם נראה כמו פיל הא הא.. שמענו..)

באמריקה המצב קצת שונה, שם יש הרבה יותר ילדים שמנים ולכן אתה פחות דחוי מבחינה חברתית (אתה תמיד יכול להסתובב עם עוד ילדים שמנים) הבעיה היא שכשההשמנה הופכת לנורמה חברתית, אתה לא מרגיש שום צורך להוריד במשקל, וזה דווקא דבר חשוב לבריאות.

כעת החליטה מדינת ורג'יניה, שיש בה אחוז השמנה גבוה במיוחד, לתקוף את הבעיה - בעזרת ריקוד. כל 157 חטיבות הביניים במערב ורג'יניה עומדות לקבל עמדות למשחקי ריקודים. במקרה ואתם לא יודעים על מה מדובר – התלמיד עומד על שטיח מיוחד שמצויירים עליו חיצים הפונים לכל הכיוונים, על המסך רצים חיצים והתלמיד צריך ללחוץ עם הרגליים שלו על החיצים הנכונים בתזמון הנכון. היות והחיצים נעים בקצב של המוזיקה המתנגנת ברקע, התלמיד מוצא את עצמו רוקד לפי הקצב בין אם הוא רוצה או לא.

עמדות המשחק לא נועדו להחליף לחלוטין את שיעורי החינוך הגופני אך הן אמורות לספק פיתרון לילדים שלא אוהבים לשחק בכדור או לרוץ במעגלים (היי, זה אני!). בתור אחד שיצא לו לפזז על שטיחי ריקוד אני יכול לומר לכם שמדובר בדרך מעולה להפחית משקל בצורה מהנה במיוחד.

אפשר לצפות שמשחקי הריקוד בבית הספר יהפכו לפופולרים במיוחד בעיקר בגלל שכל אחד ירצה להחזיק את השיא של בית הספר, או לפחות של הכיתה, במשחקי הריקוד. כצעד ראשון יקבלו כל בתי הספר את המשחק הפופולרי Dance Dance Revolution.

נותר רק לקוות שגם בישראל ישכילו להקים פרוייקט דומה למרות שאני ממש בספק אם זה באמת יקרה. האם אתם הייתם מפזזים על שטיח ריקוד מול כל הכיתה או שהייתם משתפנים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully