וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול סלולרי

נימרוד בן משה

29.1.2006 / 10:28

התנור של העתיד כבר כאן – שומר על האוכל בקירור ומתחיל לבשל אותו רק כשאתם נותנים לו הוראה מהסלולרי

העולם התקדם מאוד במאה האחרונה ואני לא מתכוון רק לפן הטכנולוגי. לפני מאה שנים אישה היתה אמורה להישאר כל היום בבית, לנקות, לבשל ולגדל את הילדים. היום המצב שונה ונשים יכולות לבחור אם הן מעוניינות להישאר בבית או ללכת לעבודה.

אין ספק שמדובר במצב אידיאלי יותר אבל הוא יכול ליצור בעיה בגידול הילדים, בעיקר אם שני ההורים הם אנשי קריירה. בבתים רבים הילדים חוזרים מבית הספר ואין מי שיבשל להם ארוחת צהריים. חברת TIMO מאמינה שהיא מצאה את הפיתרון המושלם לבעיה – תנור חכם.

הרעיון של התנור הוא מאוד פשוט – נניח ואנחנו רוצים להכין לצהריים עוף עם תפוחי אדמה, שמים את העוף, את הרוטב ואת תפוחי האדמה בתנור ערב לפני ומכוונים את התנור למצב קירור. האוכל ישמר בקירור עד שניתן לתנור את ההוראה להתחיל לבשל.

ניתן לשלוח לתנור הודעת SMS הכוללת את זמן הבישול ואת החום הרצוי, ניתן לשלוח את ההוראות מהמחשב בעבודה ואפילו ניתן להתקשר אל התנור דרך טלפון קווי ולהקיש את הטמפרטורה והזמן הרצויים. כך ניתן לדאוג שכשהילדים חוזרים מבית הספר, תהיה להם ארוחת צהריים חמה וביתית.

את הטכנולוגיה מאחורי התנור הזה פיתחה נאס"א והוא יעשה לכם חור בגודל 8,700 דולר בחשבון הבנק (ולרגע כבר חשבתם שאתם הולכים לקנות תנור כזה). החדשות הטובות – לאחרונה התנור קיבל גם תעודת הכשר כך שתוכלו לבשל בו גם אוכל יהודי כשר למהדרין. בתאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully