וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערך מדויק

נימרוד בן משה

30.1.2006 / 11:39

מי באמת צריך לדעת בדיוק מה השעה? זה הרי מיותר לגמרי. הנה שעון שיגיד לכם, פחות או יותר, מה השעה

אני לא בן אדם של שעונים, מאז שהייתי ילד שנאתי שעונים מהסיבה הפשוטה שהם לא מוותרים. אתה יכול לשקוע לך בחלומות בהקיץ ולא להרגיש איך הזמן עובר אבל השעון שעל היד שלך לא מפספס שניה והוא תמיד שם כדי להזכיר לך שבזבזת עוד כמה שניות מהחיים שלך בלי לעשות שום דבר מיוחד. בקיצור – אני לא אוהב שעונים.

אבל כשראיתי את השעון הבא, הוא דווקא מצא חן בעיני, בעיקר בגלל העובדה שהוא לא לוקח את הזמן ברצינות. השעון של חברת Talus כולל מסך LCD המצוייד בתצוגה שונה לחלוטין מזו של שעונים דיגיטליים אחרים. כשאתם מביטים בשעון הוא מראה לכם שהשעה היא "קצת לפני 2" או "כמעט רבע לשמונה" או "כמה דקות אחרי ארבע".

כך הוא משרה עליכם אוירה קצת יותר רגועה מפני שאתם לא רואים את השניות חולפות, או אפילו את הדקות חולפות ובכל זאת אתם תמיד יודעים, פחות או יותר, מה השעה. "אבל נימרוד" אני שומע מישהו צועק (שניה אני אלך לבדוק מי זה) "מה אם אני רוצה לדעת בדיוק מה השעה, כאילו, על השניה כזה" (מאיפה מגיעות הצעקות האלה?) לחיצה על כפתור מיוחד תציג לכם בכל רגע שתרצו את השעה המדוייקת.

החברה מציגה עוד שעון שמציג את השעה בצורה מקורית. מדובר בשעון מוארך בצורה מלבנית שמופיעה בו רק השעה (ללא הדקות או השניות). בתחילת שעה עגולה השעה מוצגת בצידו התחתון של השעון וככל שהזמן מתקדם, השעה מטפסת במעלה השעון. כלומר: בשעה 2 נראה את הספרה 2 בחלקו התחתון של השעון, בשעה 2:30 הספרה כבר תהיה באמצע השעון ובשעה 2:59 הספרה תהיה בחלקו העליון של השעון. ברור?

אם אתם רוצים את אחד מהשעונים האלה תצטרכו להמתין בסבלנות. החברה עדיין נמצאת בשלבי משא ומתן עם משווקים שונים ולכן עדיין אין מחיר או תאריך הפצה. אם אתם ממש לחוצים אתם יכולים להירשם להזמנה מוקדמת של השעונים באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully