וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי נוהג?

נימרוד בן משה

31.1.2006 / 11:16

הונדה מציגה מכונית חדשה המצוידת בנהג אוטומטי. כן, כזה שדואג למהירות ומנווט את הרכב לבד. טוב, כמעט לבד

חושבים לקנות רכב חדש? אולי כדאי לכם לבדוק את הונדה אקורד החדשה, המצוידת בטכנולוגיית ADAS (Advanced Driver Assist System). הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לכם, מהרגע שעליתם על כביש מהיר, לעזוב את ההגה, לעזוב את דוושת הגז והבלמים ולתת לרכב לנווט בעצמו.

הטכנולוגיה החדשה מכילה Cruise Control, שמאפשר לרכב לשמור על מהירות קבועה גם כשאנו לא לוחצים על הדוושות, ישנו רדאר המחשב את המרחק בין הרכב למכונית שלפניו ודואג שלא נתקע בה ובנוסף ישנה מצלמה בצידה האחורי של המראה האחורית, העוקבת אחר הסימונים שעל הכביש ומנווטת את הרכב בהתאם.

אך שלא תחשבו שאתם יכולים להפעיל את ה-ADAS ולקפוץ למושב האחורי לאיזו תנומה, מדובר במערכת שאמורה לעזור לנהג, לא להחליף אותו. למעשה, כשאנו מפעילים את ה-ADAS, המערכת מצפצפת כל 10 שניות כדי לבדוק שאנו עדיין שמים לב לכביש. בכל פעם שנשמע צפצוף, הנהג צריך לגעת בהגה כדי לסמן לרכב שהוא עדיין ער.

הונדה מתחילה כעת לשווק את האקורד החדשה באנגליה במחיר סביר בהחלט של 25,880 פאונד (46,500 דולר). אמנם לא זול במיוחד אך בהחלט לא יקר. עד שנת 2016 מתכוונת הונדה לשלב את מערכת ה-ADAS בכל הרכבים שהיא תייצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully