וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואוו, איזה הומו!

הראל שופן

1.2.2006 / 12:36

מסתבר שב-World of Warcraft אסור להקים גילדה המיועדת להומואים. האם מדובר באפליה? הראל שופן חושב שכן

נתחיל בהבהרה קטנה – אני לא הומו, אבל זה לא אומר שאני נגד הומוסקסואלים. להפך, 99 אחוז מההומואים והלסביות שהכרתי בחיי הם אנשים מדהימים שיש להם תכונות חיוביות שקשה למצוא אצל סטרייטים. בכלל, הפילוסופיה שלי אומרת שאם שני גברים רוצים להיות אחד עם השני זה רק משאיר לי 2 בחורות יותר.

אבל, לצערי ולצער הקהילה ההומו-לסבית, יש עוד כל מני אנשים חשוכים וטיפשים במיוחד בעולם הזה שיש להם בעיה עם ההרגלים המיניים של אנשים אחרים והם פשוט לא מוכנים לקבל את העובדה שלפעמים גברים נמשכים לגברים ונשים לנשים (שניה, תנו לי רק לדמיין רגע את הנשים עם הנשים... המממ.. נהדר). אבל מה עם עולם אחר? מה עם עולם כמו אזארות', למשל, העולם שבו מתקיים המשחק הנהדר World of Warcraft?

ובכן, בעולם הזה אין הומואים ולסביות. וזה לא בגלל שהם לא קיימים, זה בגלל שחברת בליזארד לא מאפשרת להם להיות מי שהם. מסתבר שזה בסדר להיות גמד, קוסם, אורק, חי-מת או זוטון, אבל רק אם אתה הטרוסקסואל. אם אתה גמד שאוהב את חברתם של גמדים אחרים, אתה בבעיה (בעיה גדולה בעיקר בהתחשב בעובדה שאין כמעט גמדות במשחק הזה).

את העניין הזה גילתה לאחרונה על בשרה שרה אנדרוס, שביקשה להקים גילדה של שחקנים הומוסקסואלים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים ונתקלה בסירוב מצד מנהלי המשחק. שרה היתה בטוחה כי מדובר בהחלטה שרירותית ומטופשת של האנשים המנהלים את השרת שעליו היא משחקת אך להפתעתה גילתה כי חברת בליזארד עומדת מאחורי ההחלטה התמוהה.

ההסבר של בליזארד הוא שהם רק מנסים להגן על הקהילה ההומו-לסבית המשחקת באזארות'. לפי דעת בליזארד שחקנים אחרים יתנכלו לכל מי שנמצא בגילדה של הומוסקסואלים ולכן החליטה החברה שלא לאפשר את הקמת הגילדה הספציפית הזו.

ואני שואל – אם מישהו מתכוון להתנכל לשחק בגלל שהוא שייך לגילדה הומו-לסבית, האם לא צריך להעיף את השחקן המתנכל? האם הפתרון הוא באמת למנוע את הקמתה של הגילדה? הרי זה כמו להגיד לשמנים שאסור להם לצאת מהבית כי בחוץ אנשים יצחקו עליהם. מדהים אותי כל פעם מחדש איך המדינה שהכי דוגלת בדמוקרטיה מסוגלת לעשות כאלו החלטות מטופשות.

ועכשיו לעניין ההתנכלויות – פעמים רבות יצא לי לראות את המגיבים בוואלה משתמשים במילה 'הומו' כקללה. אני חושב ששם מתחילה הבעיה, התפיסה של הומוסקסואליות כדבר שלילי היא תפיסה שהיתה צריכה למות כבר לפני 50 שנה. היום מותר להיות הומוסקסואל, או ביסקסואל או טרנסג'נדר ואם מישהו עדיין חושב שיש כאן בעיה כדאי שהוא יחזור מאתיים שנה אחורה ויתמוך באינקווזיציה או 50 שנה אחורה ויתמוך במפלגה הנאצית. בישראל של שנת 2006 אין לו מה לחפש.

השימוש במילה הומו כקללה רק חושפת אתכם כאנשים קטנים, עלובים ורעים המחזיקים באידיאולוגיות מבחילות ומסוכנות. מתי כבר תבינו שניתן לשפוט אדם רק לפי המעשים שלו ולא לפי הדת שלו, צבע העור שלו, או ההעדפות המיניות שלו? זה כל כך בסיסי שאני באמת בהלם מהעובדה שיש עדיין אנשים בעולם הזה שלא מבינים את זה.

לסיכום: הומואים זה אחלה, לסביות זה עוד יותר אחלה ומי שמתנגד להם הוא אדיוט! יש למישהו בעיה עם הקביעה הזאת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully