וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וין דיזל בתחת

נימרוד בן משה

2.2.2006 / 12:44

אוהבים להקיא בסלון? קנו כורסא שזזה ביחד עם הסרט ותרגישו כל סיבוב, כל קפיצה וכל התהפכות שמוצגת לפניכם

או קיי.. אז יש לכם מסך טלוויזיה ענקי, שטוח ורחב. ויש לכם מערכת סראונד עם מספיק עוצמה כדי לפרק לכם את האבנים בכליות, ויש לכם ממיר High Definition שמאפשר לכם לראות את השערות שבתוך האף של ג'יי לנו. אבל משהו חסר... אתם עדיין לא מצליחים להישאב אל תוך סרט הקולנוע באופן טוטאלי.

אתם צריכים את ה- Motion simulation chair של חברת D-Box, כורסת טלוויזיה מתוחכמת במיוחד שתאפשר לכם לחוות כל מרדף מכוניות, כל דהירה על סוס וכל פיצוץ שמתרחש בסרט שלפניכם, בצורה אישית ופיזית במיוחד. הכינו את שקיות ההקאה מראש.

בתוך הכורסא יושב מחשב קטן ואוסף מרשים במיוחד של מנועים המסוגלים לטלטל את הכורסא ואת מי שיושב עליה, לכל כיוון ובכל מהירות נדרשת. למעשה, הכורסא מסוגלת להפיק 100 תנועות שונות בשניה אחת.

כעת, אחרי שהוצאתם קצת יותר מ-10,000 דולר על הכורסא, נותר לכם רק להיכנס אל אתר החברה ולהתחיל להוריד ממנו הנחיות ישירות לכורסא. החבר'ה בחברת D-Box עוברים על כל הסרטים הפופולריים ביותר ומייצרים להם 'קבצי תנועה' מיוחדים, המתאימים את תנועת הכורסא לאקשן המוצג בסרט.

הכורסא תומכת במאות סרטים שונים, ביניהם סרטים כמו סדרת סרטי "שר הטבעות", טרילוגיית המטריקס, המלאכיות של צ'ארלי ואפילו סרטים ישנים הרבה יותר כמו טרילוגיית אינדיאנה ג'ונס, ET, בחזרה לעתיד ועוד ועוד.

כמו שהבנתם מקודם, התענוג הזה לא זול בכלל. המחיר נע בין 5,300 דולר לדגם הבסיסי ביותר ועד ל-10,300 דולר לדגם המתקדם ביותר. אבל המחיר שווה את ההבעה שתהיה על הפנים של החברים שלכם כשתושיבו אותם על הכורסא מבלי לספר להם מה היא עושה ואז תפעילו בטלוויזיה את "מהיר ועצבני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully