וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חניה

נימרוד בן משה

5.2.2006 / 11:47

סימנס עובדת על פיתוח חדש, שימצא בשבילכם חניה מתאימה וגם יחנה את המכונית לבד

כל מי שרגלו דרכה אי פעם בתוך תחומי ת"א יודע שבעיר הזאת חסרים שני דברים – אוויר וחניה. אתם מסתובבים שעות סביב אותו גוש בניינים בתקווה שמישהו יחליט להיכנס לאוטו שלו ולפנות לכם מקום חניה, אך כשזה כבר קורה, המכונית שלפניכם נדחפת במהירות אל המקום הפנוי.

נדחפת במהירות אמרתי? סליחה, כנראה שלא שמתי לב שתמיד מדובר בזקנה בת 1,400 שמנסה שוב ושוב להיכנס למקום החניה אך משום מה לא מצליחה להבין לאיזה כיוון צריך לסובב את ההגה. כל הסיפור בדרך כלל נגמר בטמבון שבור ובשעתיים מהחיים שלכם שלעולם לא תקבלו בחזרה.

ובכן, לסימנס יש, כנראה, את הפתרון המושלם לבעיה. החברה עובדת בימים אלו על פיתוח טכנולוגיה חדשה שתהפוך את כל חוויות החניה לקצרה ויעילה יותר, אפילו לזקנה בת 1,400. הטכנולוגיה החדשה של Siemens כוללת מספר חיישנים הממוקמים בצידה האחורי של המכונית.

כאשר אנו נוסעים ברחוב, החיישנים מחפשים בשבילינו מקום חנייה ראוי, ברגע שעברנו ליד מקום חנייה המתאים לגודל של הרכב שלנו ישמע צפצוף. בשלב זה נוכל לעצור את הרכב ולשים אותו על מצב "חנייה אוטומטית". במצב זה הרכב לוקח פיקוד על הנהיגה וכל שנשאר לנו לעשות הוא לשבת בסבלנות ולחכות שהרכב יחנה את עצמו לבד.

אין עדיין מידע רב על הטכנולוגיה החדשה. אני הייתי שמח לדעת אם הרכב יכול גם לצאת לבד מהחניה ומה בדיוק קורה במקרה שהרכב שלנו דופק רכב אחר. האם זו אשמתנו או אשמת Siemens? הרי לא אנחנו נהגנו ברכב.

על פי Siemens הטכנולוגיה תהיה זמינה ברכבים החל משנת 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully