וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה מתכננת להשיק שירות ארנק סלולרי בארה"ב

8.2.2006 / 14:23

יצרנית ציוד התקשורת מתכננת להשיק מערכת שתאפשר לאנשים לרכוש מוצרים באמצעות העברת טלפון סלולרי משובץ שבב מעל הסורקים בקופות

מוטורולה מתכננת להשיק מערכת שתאפשר רכישת מוצרים באמצעות העברת טלפון סלולרי משובץ שבב מעל הסורקים בקופות, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל". לפי העיתון, מוטורולה היא יצרנית ציוד התקשורת הראשונה המנסה להשיק שירות ארנק סלולרי בהיקף נרחב בארה"ב. חברות באסיה כבר הציגו טלפונים סלולריים היכולים לשמש לרכישות.

לפי הג'ורנל, לפני שתוכל להשיק את השירות בארה"ב, מוטורולה צריכה להתגבר על מספר מכשולים, כמו שיתופי פעולה עם חברות הסלולר. מוטורולה אומרת כי היא בדיונים מתקדמים עם מספר חברות סלולר וצופה שתיסגר עסקה מאוחר יותר השנה. היא אף מנהלת מגעים עם חברות סלולר באסיה, אמריקה הלטינית ואזורים אחרים בנוגע לשירות.

כאשר תגיע להסכמים והשירות יופעל, אנשים יוכלו להוריד את השירות - המוכר כ-M-Wallet - מאתרי האינטרנט של חברות הסלולר. השירות מתוכנן לעבוד על מגוון מכשירים, כולל פאלם פיילוט וטלפונים שלא מתוצרת מוטורולה. החברה אף תצטרך לגרום לקמעונאיות להשתתף, ובמקרים מסוימים להשקיע, בשדרוג סורקי הקופות שלהן כדי לתקשר עם טלפונים המצוידים בשבב משובץ, דיווח העיתון.

לפי הג'ורנל, מוטורולה אומרת כי השירות יהיה בעל ארבע שכבות אבטחה, והיא מקווה כי אלו יעניקו לצרכנים מספיק אמון כדי לאחסן מידע רגיש. המערכת מכבה את עצמה לאחר פרקי זמן של אי שימוש, כמו במקרה שהמשתמש שוכח לצאת מהמערכת. עלות השירות תיקבע על ידי המפעילות הסלולריות.

השירות יהיה מוגבל בתחילה לפעולות בנקאיות כמו תשלום חשבונות והעברת כספים בצורה מקוונת, וכן לרכישות מקמעונאיות משתתפות, כמו חברות תעופה ובתי קולנוע. אך בתוך שישה תשעה חודשים, כאשר השבב המיוחד לטלפונים יהיה זמין, הצרכנים יוכלו לשלם עבור מצרכים באמצעות הסורקים בקופות, כך אמר לג'ורנל סאראב סוקהיי, מנהל לפיתוח עסקי במוטורולה נטוורק סרוויסס. שבבים כאלו יעבדו עם סורקים אשר שודרגו לסטנדרטים האחרונים, לפי החברה. אנשים אף יוכלו להשתמש בשירות להעברת כספים אחד לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully