וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטאר דרעק

נימרוד בן משה

9.2.2006 / 14:25

כשאשתך עוזבת אותך, אי אפשר לזהות את הבית שלך ואתה בחובות, כדאי לחשוב מחדש על האובססיה שלך ל-Star Trek

כולם להגיד מזל טוב לטוני אליין, שהצליח לאחרונה להרוס את את הפיסה האחרונה בחייו והגיע, ללא ספק, לתחתית המדרגה. הכל התחיל כשטוני גילה שהוא אוהב את הסדרה "מסע בין כוכבים" ובעיקר את סדרת הספין אוף – Star Trek: Voyager.

לטוני עלה הרעיון הגאוני להפוך את כל הבית שלו לחללית המופיעה בסדרה, והוא החל להוציא סכומי כסף גדולים על עיצוב הבית מחדש, תוך הוספת שלל מסכי מגע, דלתות אוטומטיות, כפתורים, אורות וכו'. אשתו החליטה לעזוב לאחר שהוא החליף את המקרר ב-Warp Coil (שאמור לאפשר מסע בעל-חלל אבל במציאות אפילו לא יכול לקרר קופסת קוטג').

טוני לא הפסיק כשאשתו עזבה, הוא המשיך להלוות כסף מהבנק שלו כדי לממן את הפרוייקט ולאחרונה הוא הודיע על פשיטת רגל לאחר שמצא את עצמו בחובות של מאות אלפי דולרים. בשלב מסויים ניסה טוני למכור את דירתו המשופצת ב-eBay תמורת סכום סמלי של 2 מליון דולר, אך ללא הצלחה.

טוני גם קיווה שאנשים ישלמו לו כסף כדי להפוך את הדירה שלהם לגשר הפיקוד של האנטרפרייז או של אחת הספינות האחרות מהסדרה אך גם בתחום זה הוא נחל כישלון. אם עד היום אנשים צחקו עליו שאין לו חיים, עכשיו זה רשמי: אין לו בית, אין לו אישה ואין לו כסף.

מה מוסר ההשכל של כל הסיפור? הממ... אל תהיה אדיוט!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully