וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך נשים?

הראל שופן

15.2.2006 / 12:47

הראל שופן תוהה מה הטעם בנשים, עכשיו כשהטכנולוגיה מסוגלת לבשל, לכבס ולנקות, והיא עושה את זה בלי לבלבל בשכל

לאחרונה שמעתי שמדענים הצליחו ליצור תינוק מביציות של שתי לסביות. כן, ללא שימוש בזרע גברי. פמניסטיות שמנמנות מכל העולם, שבדרך כלל עסוקות בלרדת על גברים, הרימו את ידיהן בשמחה וחשפו את בית השחי השעיר שלהן בעודן קוראות "1-0 לנשים! אנחנו כבר לא צריכות גברים!". אז יש לי חדשות בשבילכן: כמו שאמר הגאון הגדול אל באנדי "נשים תמיד יצטרכו גברים בגלל שאתן לא יודעות לתקן שום דבר ובגלל שאי אפשר להביא סוללות להכיר את ההורים".

גבר, לעומת זאת, יכול להסתדר לאורך שנים כל עוד יש לו כלב וכמה יזיזות. זאת עובדה. ובתקופה האחרונה החיים שלנו הפכו לקלים יותר בעזרת הטכנולוגיה. השקעה קטנה ויש לכם רובוט שמנקה לכם את הרצפה, יש לכם מדיח ששוטף את הכלים ובעזרת טלפון אחד אתם משיגים כל ארוחה שאתם רוצים.

לפני כמה ימים הציג סטודנט בריטי המצאה חדשה שהופכת את חייו של הגבר לקלים אף יותר – מכונה שמכבסת, מייבשת ומגהצת לנו את הבגדים. מדובר במכונה המסוגלת לנקות 16 פריטי לבוש בו זמנית, כולל מצעים, מעילים ואפילו חזיות ותחתונים, למקרה שהיזיזה מתנחלת אצלכם לכמה ימים.

וכעת באמת נשאלת השאלה – בשביל מה צריך נשים? או יותר נכון – בשביל מה צריך אישה? הרי גברים אף פעם לא באמת רצו להתחתן, האינסטינקט הגברי שלנו אומר לנו להיות עם כמה שיותר נשים, ולהמשיך בדרכנו. ההמצאה הזאת של חתונה היא המצאה נשית (נראה לכם שגבר ימציא את המשפט "אין סקס לפני החתונה"?)

ונסיים במסר קטן לפמניסטיות הזועמות – לפני שאתן קמות ומבטלות את הצורך בגברים, כדאי שתסתכלו טוב טוב מסביב ותשאלו את עצמכן "מה התפקיד שלי בדיוק?". בסיכומו של עניין לגברים או לנשים אין "תפקיד" במערכת יחסים, גברים ונשים חיים ביחד כי הם אוהבים אחד את השני (אווווו....) והם רוצים להיות ביחד.

כדאי שנתחיל להסתכל על כל עניין ה"תפקידים" במערכות יחסים מחדש. הטכנולוגיה מתקדמת והיא תחסוך לכולנו עבודה רבה. אם נתחיל להתחשבן על מי עושה יותר או מי נחוץ פחות, לא נגיע לשום מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully