וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינשופים באינפרה

נימרוד בן משה

20.2.2006 / 10:33

רוצים להרוס לחבר שלכם את החיים? הטמינו לו בבית את Bubo, ינשוף מסתורי שיחלק פקודות רנדומליות למוצרי חשמל בבית

הדבר הנהדר ביותר בחברים הוא שניתן להתעלל בהם מדי פעם, והם סולחים על הכול. אני זוכר טיול שנתי אחד שבו הרמנו לחבר שלנו את המיטה באמצע הלילה, הוצאנו אותה לחצר האכסניה והשארנו את חבר שלנו לישון שם כל הלילה. בבוקר הוא התעורר מהממטרות שהחלו לעבוד והוא היה מאוד עצבני. אבל הוא סלח, ככה זה עם חברים.

בעולם בדיגיטלי שבו אנו חיים יש אינספור אפשרויות להתעלל בחברים שלנו, אחת מהמשעשעות שבהן יצא לי לראות לאחרונה באינטרנט. שני חבר'ה, בשם אורן חורב וצ'אי יינג לי, פיתחו צעצוע מרושע בשם Bubo. מדובר בינשוף אלקטרוני שמסוגל לקלוט פקודות שונות שנשלחות בין מכשירים שונים בבית באינפרה אדום. כמו למשל בין השלט לטלוויזיה, למערכת הסטראו או למזגן

הינשוף מסוגל לפענח את הפקודות האינפרה אדומות ואז לשדר אותן בצורה רנדומלית. התוצאה – המכשירים בבית שלנו מתחילים להתחרפן. הטלוויזיה נדלקת ונכבית, הממיר של הכבלים מתחיל להעביר ערוצים לבדו, המזגן משנה את הטמפרטורה בעצמו. בלגאן מוחלט.

במקור Bubo פותח כצעצוע לילדים, שאמור לעזור להם "לבדוק את הגבולות של התנהגות חברותית מקובלת", אבל הוא ללא ספק מתאים יותר כמתנה תמימה לחבר תמים עוד יותר. רק אומרים לו שזה פסל, מציבים אותו בנקודה אסטרטגית בבית ומחכים לשמוע את הסיפורים של החבר על רוחות הרפאים שהשתלטו לו על הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully