וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דף חדש

נימרוד בן משה

1.3.2006 / 12:02

הכירו את iLiad, ספר אלקטרוני אמיתי שיהיה זמין בחנויות כבר מהחודש הבא. הוא קל, הוא דק והוא מגניב

אני אישית חיכיתי להמצאה הזאת כבר זמן רב ועכשיו אני שמח לבשר שהיא מגיעה סוף סוף לחנויות – הספר האלקטרוני. אמנם היו מספר נסיונות (די כושלים) בעבר להוציא ספר אלקטרוני אך נראה כאילו הפעם חברת iRex (חלאס עם ה-i המטופש הזה בכל מקום!!!) הצליחה לפתח מוצר שבאמת יתאים לצרכים של ציבור קוראי הספרים.

הכירו את ה-iLiad (שוב פעם i??) – ספר אלקטרוני אמיתי המצויד במסך העשוי מנייר אלקטרוני ברזולוציה של 1024X768. המסך אומנם תומך רק ב-16 גוונים שונים של אפור אך הייחוד שלו הוא שמדובר במסך מגע! נוכל ממש לכתוב לעצמנו הערות בצדדים של הספר, נוכל לסמן משפטים מסוימים, לצייר להנאתנו על דף ריק ואחר כך למחוק אותם באותה הקלות.

ה-iLiad מצוייד במעבד 400Mhz של אינטל, 64 מגה של RAM ו-224 מגה בייט של זיכרון פנוי כדי לאגור עליו את הספרים שלכם (מספיק לכ-30 ספרים), את העיתון של הבוקר (מספיק לחודש שלם של עיתונים) או אפילו קבצי Mp3. הספר מגיע עם חיבור לאוזניות (בעיקר לשמיעת 'ספר-קלטת') והוא שוקל 390 גרם בלבד.

בעקבות צריכת החשמל הנמוכה במיוחד של המכשיר, הסוללה אמורה להספיק לכם לשבוע שלם של עבודה לפני שתצטרכו להטעין אותה שוב (בהנחה שאתם קוראים בערך 3 שעות כל יום). את התוכן הכתוב תוכלו להעביר אל תוך הספר בעזרת חיבור USB פשוט, והוא מסוגל לקרוא מידע גם מדיסק און קי, כרטיסי Compact Flash וכרטיסי SD. מעבר לכך הוא מגיע מצוייד גם בחיבור Wifi כך שברמת העקרון תוכלו גם לגלוש בעזרתו באינטרנט ולהוריד לעצמכם תכנים ישירות לספר.

ה-iLiad צפוי להגיע לחנויות בסביבות אפריל השנה (בעוד חודש). המחיר עדיין לא נחשף, אל תצפו למכשיר זול במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully