וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר, איילת קונטרול-דל

איילת קונטרול-דל

5.3.2006 / 17:21

איילת מחפשת חבר / גיק רזה וחיוור / לחנון מחשבים מייחלת / אבל איילת לא מקבלת. טור אישי

לפני כמה חודשים הגעתי למסקנה שהחיים שלי צריכים ריסטרט עצבני. אז עזבתי עבודה מסריחה לטובת סטרט-אפ בועתי זוהר, מיקמתי את עצמי מחדש בדירת 2 חדרים מקסימה, סימנתי V ליד אוטו (מליסינג) ועכשיו אפשר להתפנות למודול העיקרי: אהבה.

מה כבר יש להגיד על אהבה? האהבה היא נצחית ונשגבת. כמו רומיאו ויוליה. כמו אנג'ל ובאפי, נאו וטריניטי ועוד אלפי ספרים וסרטים שהכניסו לנו טוב טוב את הרעיון הבא לראש: אהבה זה העניין. עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל וגו'. האהבה היא התשובה וגם השאלה של מהות הקיום. האהבה היא התכלית של החיים, היקום והכל השאר.

בהקשר היומיומי והיישומי של העסק הזה, אפשר להגיד בפשטות שאני מחפשת חבר.

זה לא משהו יוצא דופן, לחפש חבר. הכנת תשתיות למטרות איטגרציה הינה ספורט פופולרי למדי בקרב רווקים ורווקות בגילאי 21-35.(או כך לפחות שמעתי). ההיסטוריה מראה שאיכשהו בסופו של דבר אנשים מוצאים את עצמם בזוגות, אז למה העסק הזה כל כך קשה לעזאזל? אני כבר מעדיפה להשתמש בחלונות 98 במשך שנה, לכתוב רק בבינרית ולהתקין לינוקס פרום-סקרצ' מאשר לצאת לעוד בליינד דייט מביך וכושל.

והדרישות שלי הן:

בסך הכל הדרישות שלי לא מורכבות במיוחד. הן דיי פשוטות למעשה: אני רוצה חבר חננה. גיק הרד קור. רזה, חיוור וממושקף. כזה שאני אוכל לדון איתו בשאלה המהותית: האם תור הזהב של המדע הבדיוני באמת היה בימיהם של ארתור ס. קלארק ואסימוב, או שמא אורסון סקוט קרד ואלסטר ריינולדס מתעלים עליהם (התשובה היא כן). בחור שיביא לי ליומולדת את כל העונות של פיוצ'רמה. מישהו שאני אוכל לקרוא לו בחיבה "דטרמיננטה" והוא יוכל לקרוא לי "משוחלפת". אחד שלא יחשוב שאני מקללת אותו אם אני אגיד לידו רסס ושיהיה יריב ראוי בטקן.

נשמע פשוט, אבל זה לא. למצוא חבר גיק זה משימה יותר מסובכת ומורכבת מלקרוא קוד שמישהו אחר כתב באסמבלר. תסלחו לי מראש על הסטראוטיפים, ואני יודעת שיש יוצאים מן הכלל לכל כלל, אבל אני לא חושבת שאטעה ממש הרבה אם אומר שגיקים מטבעם הם אנשים שאי אפשר למצוא בפאבים. רוב הסיכויים גם שהם בחיים לא יתחילו עם בחורה, גם אם היא נקעה את הגבות מרוב שהיא עשתה להם עיניים, והחניכיים שלה התייבשו מחיוכים מפתים.

ובכן, "משימות מורכבות ומסוכנות" זה שמי השני. השמועות אומרות שאפשר למצוא גיקים פה באינטרנט. זה בדיוק מה שאני מתכוונת לבדוק בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully