וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ותפוז במגעים להקמת אתר משותף

איילה צורף

7.3.2006 / 12:38

שיתוף פעולה מצומצם בין החברות כבר קיים, בעיקר בהקמת אתרים קטנים יחסית עבור חלק מהתוכניות של רשת

אתר האינטרנט תפוז וזכיינית ערוץ 2 רשת החלו במגעים להקמת אתר אינטרנט משותף, שיהיה בבעלות שתי החברות, לטובת תכנים טלוויזיוניים-אינטרנטיים שמייצרות שתי החברות; כך נודע ל-TheMarker.

כיום קיים שיתוף פעולה בין החברות שעוסק בעיקר בהקמת אתרים קטנים יחסית עבור חלק מהתוכניות של רשת, אם כי מדובר בשיתוף פעולה מוגבל ומצומצם. לפני כמה חודשים החליטה רשת להקים אתר תוכן גדול באינטרנט, שיהיה הזרוע המקוונת שלה כיצרנית תכנים בטלוויזיה.

נמנעים מפעילות תוכן באינטרנט

בשבועות האחרונים היא ערכה פגישות עם כמה מבעלי ומנכ"לי האתרים הגדולים בישראל, כדי לבדוק אפשרות של שיתוף פעולה עימם. כפי שמסתמן כעת, האפשרות לשיתוף פעולה עם תפוז נראה הריאלי ביותר, בעיקר בשל ההיסטוריה המשותפת של שתי החברות.

עד השנה האחרונה נעדרה רשת כמעט כליל מפעילות תוכן באינטרנט. גם קשת, חברת החדשות של ערוץ 2, כמו גם ערוץ 10, נמנעת כמעט כליל מפעילות תוכן באינטרנט. אך עם התחזקות האינטרנט בכלל והפס הרחב בפרט, המאפשר גם צפייה בתוכני טלוויזיה, הבינו גם חברות אלו כי אינן יכולות להימנע מדריסת רגל בתחום.

מתפוז, שהונפקה באחרונה בבורסה בתל אביב, נמסר בתגובה כי "רשת ותפוז נהנות משיתוף פעולה פורה בשנים האחרונות, הבא לידי ביטוי בהקמת אתרי קהילות ופורומים לתוכניות הטלוויזיה השונות של רשת כמו 'רוקדים עם כוכבים', 'יאיר לפיד', 'סוף הדרך' ועוד".

החברה סירבה להגיב לשאלה האם עומדת על הפרק תוכנית להקים אתר תוכן גדול המשותף לשתי החברות.

מרשת, שמרגישה מחוזרת במיוחד בימים אלה, נמסר בתגובה כי "אנו מודעים לאטרקטיוויות הגדולה של התכנים שלנו, ומקבלים פניות מכל הגורמים המרכזיים בתחום האינטרנט בישראל. בשלב זה טרם הוכרע עם מי ניכנס לשיתוף פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully