וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיל 9 עד 99

אביגד ברמן

8.3.2006 / 13:44

אביגד ברמן התעורר מוקדם הבוקר, לצווחות שעון-פאזל חדש מאמריקה, שמתפרק לחלקים מעופפים

הורים, לפעמים אני לא מצליח להבין אותם. מילא אמא שלי, שדאגה למלא אותי בגלידה בכל פעם שבכיתי ושכנעה אותי שיש המון בחורות שאוהבות גברים שמנים, עם זה אני עוד יכול לחיות. אבל מה הקטע עם המתנות שאבא שלי שולח לי לאחרונה?

קחו לדוגמא את השעון המעורר שהגיע אלי בחבילה מארה"ב לפני כמה ימים. סליחה, אמרתי שעון מעורר? התכוונתי למכונת עינויים שפיתח, מן הסתם, גרמני פסיכופט עם בעיות נפשיות קשות. על ראש השעון מונח פאזל של ארבע חתיכות. מכוונים את השעון לשעה הרצויה והוא מתחיל לצייץ לכם בשכל השעה המבוקשת.

לך תרכיב את זה

אה, סליחה, שכחתי לספר לכם שהשעון קודם כל מעיף את ארבעת חתיכות הפאזל באוויר ורק אז מתחיל לצפצף. רוצים לכבות אותו? תמשיכו לרצות. קודם אתם חייבים לאתר את ארבעת החתיכות, אחר כך אתם צריכים לחבר אותן ביחד בצורה הנכונה ורק אז אתם יכולים לכבות את השעון (ולחזור למיטה, כמובן). אופצייה נוספת היא להעביר אותו במגרסה, מה גם שהרעש בטוח יעיר אתכם.

מי שפיתח את השעון הזה בטח לא לקח בחשבון את העובדה שיש אנשים שגרים בדירה אחת עם ערס מסוכן שמתעורר מהצפצוף, ומתחיל לאיים עליך מהצד השני של הדלת, בזמן שאתה מנסה להרכיב את הפאזל המטופש הזה עם קורי שינה בגודל של בוטנים על העיניים ואצבעות שמנמנות.

בקיצור, אם אתם מזוכיסטים ששונאים את החיים שלכם ומחפשים דרך חדשה לקום בעצבים בבוקר, אני ממליץ לכם לקנות את הזוועה הזאת. מחיר – 52 דולר. תהנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully