וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיות הסלולר במוקד תערוכת CeBit

סוכנויות הידיעות

12.3.2006 / 9:30

מסך 103 אינץ', טלפון נייד עם מצלמת 10 מגה פיקסל ו-USB מצופה זהב הם בין המוצגים בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם


CeBit, תערוכת טכנולוגיית המידע הגדולה בעולם אשר נפתחה בסוף השבוע בגרמניה, מציגה את המילה האחרונה בציוד ההיי-טק, ובכלל זה מסכים שטוחים ענקיים, טלפונים סלולריים בעלי נפח אחסון עצום ומחשבי לוח קטנטנים הכוללים את כל האפשרויות של מחשב שולחני.

ענקית התוכנה מיקרוסופט גנבה את ההצגה ביום פתיחת התערוכה (חמישי) בעיר האנובר עם חשיפת פרויקט אוריגמי - מחשב לוח קטנטן הפועל על מערכת ההפעלה חלונות XP והוא בעל מסך מגע וחיבור אלחוטי לאינטרנט.

חשיפת המחשב הקטן החדש, המכונה אולטרה-נייד, ואשר אינו שונה בפעולתו ממחשב שולחני או ממחשב נייד מלבד העובדה כי אין לו מקלדת, באה לאחר חודשים של שיווק מתוחכם באינטרנט תוך שמועות שעברו מפה לאוזן, ומשכו קהל רב, ובכלל זאת הקנצלרית של גרמניה, אנג'לה מרקל.

עם זאת, נראה כי טלפונים סלולריים עומדים במוקד התערוכה - אשר בה צפויים לבקר חצי מיליון בני אדם עד לנעילתה ביום רביעי. בתחום הסלולר בלטו מגוון רחב של תצוגות, החל מתצוגות עתידניות של יצרניות מכשירי הסלולר נוקיה וסוני אריקסון וכלה בתצוגה ממוקדת מדיה של סמסונג הדרום קוריאנית, אשר הציגה שורת דגמי מכשירי סלולר מתקדמים, בהם טלפון נייד המצויד במצלמה ברזולוציה של 10 מגה פיקסל ומכשירי סלולר עם כונן קשיח של 9 ג'יגה בייט לאחסון צילומים וקבצי מוסיקה.

עוד ניתן היה למצוא בתצוגה של סמסונג מסך טלוויזיה שטוח בגודל 102 אינץ'. עם זאת, בתצוגה הסמוכה של חברת פנסוניק ניתן היה למצוא מסך שטוח גדול אף יותר, בגודל 103 אינץ'.

כצפוי, התצוגה של נגן ה-iPod של חברת אפל בלטה אף היא בתערוכת CeBit, אשר בה מציגות השנה את מרכולתן לא פחות מ-6,200 חברות טכנולוגיה.

תצוגה בולטת נוספת היתה זו של ענקית המחשוב האמריקאית איי.בי.אם, אשר כללה שרת להב (blade servers) אשר הריץ תוכנה הדמיה אשר הציגה תמונות וידיאו תלת מימדיות של לב פועם בזמן אמת.

עוד עמד במוקד תשומת לב מבקרי התערוכה זיכרון USB של עד 2 ג'יגה בייט מצופה זהב ומשובץ בחמישה יהלומים, במחיר התחלתי של 3,500 דולר, אשר הציגה חברת וייט לייק האמריקאית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully