וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקר לי ופליק לך

איילת קונטרול-דל

12.3.2006 / 16:01

איילת קונטרול-דל לא שמעה על אתרי היכרויות ומתחילה עם צלמים חובבים בפליקר. טור שבועי

לקחתי השבוע את השוע"ש שלי לטיול ונחתנו בפארק פליקר.
למי שגר במערה בשנה האחרונה, fickr.com הוא אתר מבוסס רשת חברתית המציע לחבריו להעלות את מיטב יצירות האומנות הדיגיטליות שלהם לרשת ולשתפם עם העולם. העלת תמונה? כעת הדגם את הפרעת ה-OCD האישית שלך, תן לתמונה תגים מתאימים וכל המרבה הרי זה משובח.

היתרונות בלחפש חבר באתר הזה הם דיי ברורים: קודם כל – זה באינטרנט. כבר טוב. שנית – איפה עוד ניתן לספק את יצר הסקרנות וללמוד כל כך הרבה על בן אדם עוד לפני שהחלפתי איתו ולו ביט אחד? שלישית – אתר מבוסס רשת חברתית, כי אין כמו לפתוח שיחה ב"היי, אני הבת דודה של השכנה של זאתי שלמדה איתך בכיתה ג'" כאמצעי לשבור את הקרח, ורביעית (זה הקלף המנצח) – אם יתמזל מזלך תוכלי לראות תמונות של האומן הרגיש בכבודו ובעצמו. 100 ציפורים בעץ בינרי אחד.

לטובת המאותגרות ווב אני שמחה להגיש את המדריך המקוצר למציאת חבר בפליקר: התחילי מתמונה רנדומלית. כדי לוודא שלא תתאהבי במישהו מאותגר גאוגרפית מקום טוב להתחיל לשוטט בו הוא קבוצות כגון סיפורי תל אביב, או אמנות רחוב דיגיטלית. יש גם קהילה חדשה שמעלה תמונות של מופעי מוזיקה ישראליים.

לא לדרוך בקקי של כלבים

להסתובב בפליקר זה כמו ללכת לטיול בפארק. הכל מאוד אסטטי ונעים, רק שצריך להיזהר לא לדרוך בקקי של כלבים. שוטטי להנאתך בין תמונה לתמונה ובין פרופיל לפרופיל. מצאת מישהו שמצא חן בעינייך? זה הזמן להוסיף אותו לרשימת הקונטקטים שלך, בתקווה שהבחור יבין את הרמז. אפשר אף להגדיל ולעשות ואף לשלוח לאותו נבחר מסר.

טיפ: כדאי להציץ בפרופיל האישי של בחיר ליבך. רוב הזמן תמצאי שם פרטים מעניינים כגון גיל, מקום מגורים ומצב משפחתי. אם את ממש בת מזל יהיו שם רשימת תחביבים, מוזיקה מועדפת ולעיתים אפילו קישור לבלוג האישי.

אישית, אמנים רגישים ומתוסכלים זה נחמד, אבל אנחנו התכנסנו כאן לשם מציאת חבר גיק. בהיבט הזה ההיצע של האתר דיי דל. קהילות הגיקים הפעילות אינן מרובות משתתפים דוברי עברית. נסיונות פנייה למעטים מהם כלל לא נענו. להתחיל עם בחור זה כבר ככה קשה מספיק, אז לנסות להתחיל עם מישהו שאפילו לא עונה למסרים זה כבר גדול עלי.

וצריך להמשיך ללכת

מה שכן, חבר לא נראה לי שאמצא פה. למרות הנסיונות הלא מאוד מוצלחים השבוע, רוחי לא נשברה ומקלדתי לא כשלה. הקווסט שלי לחיפוש חבר גיק ברשת ממשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully