וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכבר סכיזופרני

אביגד ברמן

15.3.2006 / 14:10

אביגד ברמן מבולבל – נראה כאילו הוא קיבל את הגאדג'ט שישנה את חייו, אבל הוא לא מצליח להבין למה זה טוב

חבר'ה, אני מודה, אני מבולבל מאוד. לפני כמה ימים קיבלתי חבילה מאבא שלי, שהיה ביפן במסע עסקים (או שזה לפחות מה שהוא מספר לאמא). בתוך החבילה חיכה לי אחד העכברים הכי מוזרים שראיתי בחיי (גם ביחס לפרק שבו מיקי מאוס עשה הרואין).

דבר ראשון ששמים לב כשמסתכלים על העכבר של חברת Digital Cowboy הוא שיש לו הרבה יותר מדי כפתורים. גם אם אקח את כל הכפתורים הרזרביים שקיבלתי אי פעם עם המכנסיים שאימא שלי קנתה לי, לא אגיע לכמות הכפתורים שיש על העכבר הזה. משום מה יש לו כפתור שמאלי, כפתור ימני, כפתור שמאלי תחתון, כפתור ימני תחתון ולסיום, גם כפתור בצד וגלגלת. למה יש לו כל כך הרבה כפתורים?

כי יש לו שני סמנים, זה למה. כן, במקום שיהיה סמן אחד על המסך שלנו, יש שניים! לא צריך להיות גאון כדי להבין שזה הדבר הכי חכם בעולם. או שבעצם אולי כן צריך להיות גאון. תהרגו אותי, אחרי יומיים של משחק עם העכבר הזה, עדיין לא הבנתי מה אני אמור לעשות עם שני סמנים.

הדבר היחידי שהצלחתי לעשות הוא לשים סמן אחד בצד שמאל של המסך, ואחד בצד ימין. אני יכול לעבור בין שני הסמנים במקום לגרור את העכבר כל הדרך מצד שמאל לימין. עכשיו, אמנם אני שמן, רופס ולא בכושר, אבל אפילו אני יכול להזיז את הסמן של העכבר מצד אחד של המסך לצד השני, בלי לקרוא לזה "מאמץ".

אני מודה שהעכבר טיפה עזר לי ב-World of Warcraft, שם סמן אחד תמיד היה מכוון על העולם והסמן השני תמיד חיכה ב-Action Bar בתחתית המסך, לרגע שבו אני אצטרך להפעיל קסמים. אבל שוב, הסתדרתי עד היום יופי גם בלי זה.

אולי אתם תוכלו לעזור לי, אני לא יודע. אולי יש לי יותר מדי סוכר בדם, אבל אני פשוט לא מצליח להבין למה פיתחו את העכבר הזה? יש לכם רעיונות? במה בדיוק הוא יכול לעזור לי?

אגב, העכבר זמין רק ביפן והוא עלה לאבא שלי כ-25 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully