וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויקי זה כמו קיווי, אבל הפוך

אדר שלו

16.3.2006 / 14:13

אין-ציקלופדיה: כמו ויקיפדיה, אבל כתוב שם שמחשב הוא מכונה לחליבת חתולים ושסדאם הוא נשיא ארה"ב

הערך 'הומור' באינציקלופדיה העולמית החופשית ויקיפדיה הוא אחד הכתבים הבלתי-מצחיקים ביותר בעולם. הוא מנתח ומפרק את מקור וסוגי הקומדיה לחלקיקים, הכל בטון האנציקלופדי המדויק שאופייני כל-כך לויקיפדיה. הטון היבש הזה נראה כמעט אכזר, כשבאחת הפסקאות נעשה שימוש בפתיחה קלאסית של בדיחה: "כומר, רבי ועורך דין יושבים בבר", אבל היא מציגה רק את המבנה שלה ללא הסוף של הבדיחה (טוקבקיסטים, קדימה. אתם יודעים שאתם יכולים).

אמנם יש לויקיפדיה העולמית דף שמוקדש לבדיחות גרועות (ג'ורג' וושינגטון אכל אפונה סגולה ושתה בירה ירוקה!"), השחתות ומאמרים שהושלכו כלאחר כבוד לפח האשפה, אבל מי שחשקה נפשו בפרודיה פרועה ומשולחת רסן, יפנה ל-uncyclopedia (ובעברית – אין-ציקלופדיה). אספנו כמה ציטוטים מעניינים מערכים פופולאריים.

"ברוכים הבאים לאינטרנט"

"ברוכים הבאים לאינטרנט! כאן גברים הם גברים, נערים הם גברים, וילדות בנות 14 הן סוכני FBI”.
(אוסקר ויילד על האינטרנט)

"וויקי זה כמו קיווי, אבל הפוך".
(אוסקר ויילד על וויקיפדיה)

"פאריס הילטון הוא מלון שממוקם ליד שדרות סופרן וגני טרוקדרו. מן החדרים במלון נשקף מגדל אייפל והנוף המרהיב של נהר הסיין. המלון נשוי לשארל דה-גול".
(מתוך הערך על פריס הילטון)

"בגיל 56 ייסד קוביין את להקת הפולק הנוצרי, נירוונה".
(מתוך הערך על קורט קוביין)

"קליפורניה היא מדינה במערב ארצות-הברית של אמריקה. ההמנון הרישמי שלה הוא 'קליפורניה לאב' בביצוע טופאק שאקור. קליפורניה היא דיקטטורה קומוניסטית שנשלטת ע"י הרובוט משליחות קטלנית."
(מתוך הערך על קליפורניה)

"הלוגו הטבוע על המחשבים של אפל, שמציג תפוח בנרצח בברוטליות, גרר אחריו סדרה של מעשי רציחות של חקיינים ברחבי המדינה."
(מתוך הערך על מקינטוש)

"אינטרנט אקספלורר הוא כלי קטן ויעיל עד מאוד מבית מייקרוסופט, שמסייע בהורדת פורנוגרפיה ורוגלות למחשב. רוגלות הן מיקרואורגניזמים שחיים בסימביוזה עם אינטרנט אקספלורר. אקספלורר תומך בהתקנה מהירה של רוגלות ללא התערבות המשתמש, בעוד שבפיירפוקס צריך ללחוץ על כפתור OK כדי שזה יקרה".
(מתוך הערך על אינטרנט אקספלורר)

"סדאם אנריק חוסיין השלישי הוא החבר הנוכחי של ג'ניפר לופז ונשיא ארה"ב ה-44, שנבחר אחרי מפלתו של ג'ורג' בוש. המצע שלל כלל עקרונות כמו מתקני-שעשועים מתנפחים בכל מוסך".
(מתוך הערך על סדאם חוסיין)

"“ .. / .--- ..- ... - / .-.. --- ...- . / -- --- .-. ... . --..-- / -... . -.-. .- ..- ... . / .. / -.-. .- -. / ... .- -.-- / --- ..- - .-.. --- ..- -.. / .. .----. -- / --. .- -.-- .-.-.- .-.-.- / .- -. -.. / -. --- / --- -. . / ..- -. -.. . .-. ... - .- -. -.. ... / .. - .-.-.- ” "
(מתוך הערך על מורס)

"מזימות פירמידה הן דרך פנטסטית בשבילך – כן, כן, גם בשבילך! להרוויח הרבה כסף באופן נוח מהבית!"
(מתוך הערך על מזימות פירמידה)

"מחשב הוא קופסת קסם שמכילה פיות ומשחקי-מחשב, ויכולה לבצע בפשטות פעולות כמו חליבת חתולים, חישובים מתמטיים (לא אמיתיים אמנם) ועוד".
(מתוך הערך על מחשבים)

ברשימת 10 המבוקשים ביותר של ארצות הברית מצויה כרגע קבוצת הטרוריסטים האלימה, "אל גברה" התנועה פועלת בעיקר בבתי-ספר אמריקנים".
(מתוך הערך על מתמטיקה)

שגיאה 666 - לא ניתן להציג דף זה. ייתכן שהאתר אליו אתה מנסה להגיע נתקל בבעיה טכנית. ייתכן שאל גור צריך להמציא שוב את האינטרנט מחדש."
(מתוך הערך על אל גור)

אני ראשון (!!1)

"היי, 'סתכלו, אני באינטרנט!"
(אוסקר ויילד על האינטרנט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully