וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות קלאסיות חינם ב-AOL

16.3.2006 / 15:49

AOL משיקה שירות וידאו מקוון חינמי, ומשלבת בו פרסומות של אינטל, קאיה, קראפט פודס והרשי

AOL השיקה ביום רביעי את אחד משירותי הוידיאו המקוונים הנרחבים ביותר הניתנים בחינם. השירות, IN2TV, מאפשר צפייה במגוון סדרות עבר בטלוויזיה וכן סרטונים קצרים יותר. האתר ממומן על ידי פרסומות המשולבות בתכני הווידיאו. בינתיים מפרסמות בו 4 חברות גדולות: יצרנית השבבים אינטל, יצרניות המכוניות קאיה, ענקית המזון קראפט פודס וחברת השוקולדים הרשי.


התכנים בשירות החדש הם בעיקר סדרות טלוויזיה של חברת "וורנר ברדרס", כמו "להתבגר ולהתגבר", "וונדרוומן", "קונג פו" ועוד. מדובר באלפי פרקים של קלאסיקות אמריקאיות. השירות מבוסס "חלונות XP" ונגן המדיה של חלונות 10.

בכך מצטרפת AOL למספר חברות שכבר מציעות שירותי וידיאו. אך החברות הגדולות מציעות בעיקר תכנים להורדה בתשלום, לעומת השירות של AOL, המאפשר צפייה בתכנים על גבי האינטרנט ללא הורדה, אך גם ללא תשלום.

קווין קונרוי, סגן נשיא בכיר בחטיבת AOL מדיה נטוורקס, אמר לרויטרס כי החברה "יכולה להציע תוכניות בחינם בהתבסס על חוזקו של שוק הפרסום המקוון". החברה מתכוונת לבסס את צמיחתה על מודל ה"סטרימינג" - שידור טלוויזיה באמצעות האינטרנט החינמי הממומן על ידי פרסומות. בעתיד תציע החברה גם אפשרות הורדה של פרקים, בתשלום.

AOL עוברת יותר ויותר למודל של שירותים חינמיים הממומנים על ידי פרסום. היא העבירה את שירות המוסיקה למנויים למודל חינמי למשל, על מנת להגדיל את הפרסום באתריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully