וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקין XP על מקינטוש

17.3.2006 / 15:26

narf2006 נענה לאתגר ההאקינג וזכה בקרוב ל-14 אלף דולר שנתרמו לצורך התחרות. יש תמונות

קצת אחרי השקת המחשבים החדשים של אפל, שכוללים מעבד של אינטל, הכריז קולין נדרקורן שהוא יתרום 100$ מכיסו למי שיצליח להתקין עליהם חלונות XP. קל להבין מה מניע פרויקטים כמו OSX86, שקם במטרה להצליח להריץ על PC את OSX, מערכת ההפעלה של מקינטוש ותאווה לעיניים. מחשב אישי רגיל זול בהרבה ממק, כך שלהריץ עליו OSX זה בגדר לאכול את התפוח ולהשאיר אותו שלם. קשה יותר להבין מה גורם לאדם ששכלו בראשו לעשות ההפך מזה - לרכוש מקינטוש חדיש, מהדור שבא עם מעבד של אינטל, ולהתקין עליו חלונות XP. התשובה היא, איך לא, כסף.

משתמש מקינטוש נלהב (שלא לומר מתלהב) הצליח להתקין חלונות XP על מקינטוש עם מעבד אינטל, וגרף פרס של 13,854 דולר. הזוכה פרסם בפליקר בכינוי narf2006 את התמונות של המקינטל החדש בכל שלבי ההתקנה של חלונות XP. התגובות היו חשדניות – הרבה טענו שזו עבודת פוטושופ מרשימה ותו לא. אלא שלפי דיווח של CNET, ההתקנה שלו הוכחה אמיתית והוא זכה בקרוב ל-14 אלף דולר. את סכום הזכייה תרמו מגוון חברות פרטיות ובודדים. את ההתקנה הזוכה הצליח narf2006 להשלים ממש בדקה –90 לפני שנסגרה התחרות ולפני שהכסף שנאסף נתרם לארגון Electronic Frontier Foundation, ארגון שדוגל בחופש ברשת.

מי שרוצה לנסות בעצמו, ולו בשביל האתגר, להתקין חלונות על המק שלו מוזמן להיכנס לאתר התחרות, להיעזר בוויקי, בפורומים או בערוץ ה-IRC של הפרוייקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully