וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטרף חברים לא חברה

איילת ק.דל

26.3.2006 / 16:10

נמאס ממאיוש וליטלוש ושאר שוכני רשתות חברתיות. איילת ק.דל בדקה את אטרף חברים ומצאה תשתית לאתר הכרויות סליזי

קיבלתי השבוע הזמנה לרשת החברתית החדשה של אטרף. אני לא ממש משתגעת על רשתות חברתיות, אבל אני בן אדם בעל אופי חלש עם נטייה לתת אמון באנשים, כך שאל מול הוראה מפורשת מהעורכת לבדוק את העסק - resistance is futile. חוץ מזה, פינטזתי לעצמי בהנאה, אולי גיק חלומותיי מסתתר באתר הזה, עצוב וגלמוד ורק מחכה לאחת והיחידה (אני, כמובן. מישהי שתוכל לנצח אותו 6-2 בטקן ומסכימה ש 3 פרקים של פמילי-גאי נחשבים כמשחק מקדים). אף על פי כן, נתתי צ'אנס ללינק. לא הופעתי מדי לגלות - יוק.

יש באתר כמה פיצ'רים עיקריים: אלבום תמונות, אירועים, והודעות. את החברים אפשר למיין לפי שלושה מעגלי קירבה. אפשר למשל להציג הודעה לחברים מקרבה ראשונה בלבד. זה חידוש קטן מאוד. בערב בשלב הזה סגרתי (ואולי אפילו טרקתי) את הדפדפן. ראיתם רשת חברתית אחת - ראיתם את כולן.

בכולן תמצאו את "מאיוש" ואת החברות רונוש, ליטלוש וטלטל(וש). בכולן יהיו תמונות של החבורה העליזה והמגובשת במסיבת פורים (מאיוש התחפשה לארנבונת! שמחת זקנתי). לא משנה מה הפיצ'רים שהרשת החברתית הספציפית מציעה, ממילא רוב האנשים לא טורחים למלא בהשקעה את הפרופיל או להשתמש בפונקציות המתקדמות באתר. למעשה (וזה הסוד הגדול של אתרי הרשתות החברתיות) כולם התכנסו כאן לשם מטרה אחת: להיות הבן אדם עם הכי הרבה חברים ברשת. במיי-ספייס היה אפילו אחד שכתב תולעת מיוחדת במטרה להגיע להישג הזה.

מסווה לאתר הכרויות

אולי זאת הנטייה הטבעית להתכנסות של בני עמנו, אבל אם אין לך לפחות 20 חברים ברשת החברתית (מתוכן, רצוי ש 15 לפחות יהיו מאיות שהתחפשו לארנבות והתואמות שלהם), כאילו לא נרשמת מלכתחילה. 10 תמונות שלך מחובק עם מוסיות - אתה גבר. 15 תמונות - גבר גבר. ובמרוץ המטורף להשגת כמה שיותר חברים ברשת, כל הדרכים מקדשות את המטרה. מיילים סדרתיים למצטרפות החדשות לרשת (במיוחד לכאלו שהשם שלהן נגמר ב-יוש), שליחת בקשה להוספה כחבר לכל אנשי האתר וניסיונות התיידדות מחדש עם השכן שלך לשולחן בכיתה ג' שהיית מרביץ לו בהפסקות. הדרכים האלה נשמעות קצת מוכרות? נכון, הן כולן לקוחות היישר מ"המדריך הנלוז להתחלה עם בחורות באתר הכרויות".

וזוהי חבריי, האמת המרה. הרשתות החברתיות הן רק מסווה לאתר הכרויות. וזה רע. רע מאוד. אם באתר הכרויות בחורה מצפה לתגובות מסוימות ויכולה להקיש מהן על כוונתו של שולח המסר, הרי שכאן הכל נעשה במסווה של "ידידות" ו"למצוא חברים חדשים". חברים חדשים. ממש. חברים מהסוג של כאלה שמתקשרים אליך ב-1 בלילה וישאלו בקול שיכור ומסטול: "בא לך לעשות משהו?" אצל אטרף ההסוואה הזו אפילו דלה עוד יותר – על הלשונית שלצד המילה friends נכתב בפירוש דייטינג.

לא שיש לי משהו נגד אטרף או אתרי הכרויות (להפך, יש לי הרבה נגד אתרי הכרויות, אבל על זה אני אפרט בהזדמנות אחרת) אבל שם לפחות הכל ידוע, ומי שנכנס יודע לאן הוא נכנס ומה הכללים. שיקום אחד שפגש חבר חדש או ידידה חדשה באתרי רשתות חברתיות. שקרנים, נמאסתם. אני קוראת לכם להצביע ביום שלישי הקרוב למפלגת "אוף" - כי רק ביחד נוכל לעצור את הרשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully