וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים עכשיו?

30.3.2006 / 9:19

השרתים של וורלד אוף וורקרפט מקרטעים. בינתיים גיימרים נצפו קמים מהמחשב ואפילו יוצאים מהבית. נסים ונפלאות

הגיימרים הכבדים שמבלים שעות על גבי שעות בעולם של וורלד אוף וורקרפט נאלצו להתמודד עם חזרה למציאות, כתוצאה מבעיות בשרתים של המשחק, שנפלו לפניי כיומיים. חלקם אפילו עוזבים את המחשב, חוזרים ללימודים, עושים קניות בסופר ונושמים אוויר בלתי-וירטואלי בעליל.

זה התחיל מהורדה יזומה לצרכי תחזוקה והמשיך בקריסה לא צפויה. הבעיה - על מנת להתקין טלאי חדש על השרתים, גירסא 1.10, צריך להוריד את השרתים לזמן מה. כשהחזירו אותם, המוני גיימרים התנפלו והתחברו בבת אחת, לפני שאימא או אבא יתפסו את המחשב כנראה, וגרמו לקריסתם מחדש. את גודל הטרגדיה עבור המכורים אפשר להשוות רק להפסקות חשמל מתמשכות. כתוצאה מהבעיות הטכניות האלו, האתר הרישמי של וורלד אוף וורקרפט גם קירטע ועלה לאט ולסרוגין ביומיים האחרונים.

"גיימרים רגילים שמטרטרים אותם פה ושם כדי להתקין טלאי כזה או אחר במשך ימים או שבועות לאחר מכן. זה אמנם תלוי כמה זמן נמשכת ההאפלה הזו, אבל ככל שהיא יותר ארוכה, הסימפטומים של הגמילה קשים יותר", אמר רון שלסינגר ל-DailyGaming, שמחזיק בשני כובעים שמאפשרים לו להבין את המצב הזה - הוא גם פסיכולוג וגם גיימר מושבע, שחווה את התסכול מירידות של שרתי משחקים לתקופות קצרות וממושכות.

הצד החיובי

"אני כל הזמן דוחה ודוחה את התיזה לדוקטורט שלי. אני תמיד אומר לעצמי שאשב לעבוד על זה, ואז רץ למחשב לעשות לוגין ולבדוק מה קורה עם הגילדה", אמר הדוקטורנט ג'ון ריינולד לאתר DGN. "היום אני אלך לספרייה, אפתח את הספרים ואתחיל לעשות עם זה משהו. אם לא מחזירים את השרתים של וורלד אוף וורקרפט הלילה, אולי אשים לזה סוף אחת ולתמיד. אבל אלוהים אדירים, תעשה שהם יחזרו הלילה".

אישתו של ג'סטין, עוד שחקן WoW, כתבה במייל ל-DGN והביעה את שימחתה מהתרחיש הזה. "בדרך כלל אנחנו לא מקבלים ממנו קוואליטי-טיים עד יום שלישי. היום הוא קם מהמחשב, לקח את הילדים מהגן וישב איתנו לאכול ארוחת ערב כמו בנאדם ליד השולחן".

אין צפי מדוייק לגבי חזרתם של השרתים, אבל מעריכים שזה יקרה בקרוב מאוד. חברת בליזארד תכתיר את הטלאי כהצלחה אדירה, לפחות עד הטלאי הבא וההאפלה שתבוא אחריו. התקווה היחידה הוא שבליזארד תספק פיצוי, זמן משחק חינם ב-WoW.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully