וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבון בכה

אביגד ברמן

2.4.2006 / 12:04

כדי לקרוא את הכתבה על הגאדג'ט הזה - כבו את הדמיון שלכם, כי היא עוסקת באביגד ברמן במקלחת. ראו הוזהרתם

ימי הקיץ החמים הולכים ומתקרבים, וזה אומר שבקרוב אני אאלץ להתקלח הרבה יותר. אולי אתם חושבים שכבר הייתי אמור לעבור את השלב הזה, שבו לא אוהבים להתקלח, אבל אתם פשוט לא יודעים איזה סיפור זה בשבילי. אני באמת לא רוצה להיכנס ליותר מדי פרטים, אבל בואו רק נאמר שיותר מפעם אחת איבדתי את הסבון בזמן שאני מתקלח.

אבל הבעיה העיקרית שלי עם כל ענין המקלחת אינה בהכרח קשורה למים ולסבון אלא למגבת. אני מתאר לעצמי שלרבכם אין שום בעיה עם כל תהליך ההתנגבות, אבל זה רק בגלל שאתם מסוגלים להתכופף. עד שאני מצליח להתנגב אני כבר לא יכול לנשום ואני שוב מזיע, אז מה היה הטעם בכל המקלחת?

עכשיו אולי סוף סוף אני אקבל את התשובה לבעיה שלי – גאדג'ט בשם Triton Body Dryer. מכירים את המתקנים שיש בשירותים ציבוריים שמייבשים איתם את הידיים? אז כאן מדובר באותו הדבר, רק לכל הגוף. בשביל מה להיאבק עם המגבת כשאפשר לתת לגוף שלכם להתייבש בעזרת אויר חם.

לפי החברה, המתקן גם עוזר בשמירה על חדר אמבטיה יבש ומדובר בדרך קלה ובריאה יותר להתייבש לאחר המקלחת. אמנם אני אצטרך לקום מהכיסא ולעשות חורים בתקרה כדי להתקין את המכשיר, אבל זה נראה לי שווה את הטרחה.

מחיר? תחזיקו חזק – בערך 450 דולר, תלוי איפה קונים. אבל היי, אם זה אומר שאני אצא יבש מהמקלחת, זה שווה את זה. בכל מקרה, הבאתי לכם גם סרטון שיש בו בחורה ערומה לגמרי (לא מצורפת למכשיר הייבוש עצמו) שמתייבשת לה באויר חם, ואם זה לא ישכנע אתכם לקנות, אני לא יודע מה כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully