וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוידעם

אלטע זאכן

6.4.2006 / 13:44

רקוויאם לסופר רובוטים, אופטימוס פריים בגירסת הריאליטי וטלפון סקייפ היישר מהפיפטיז. דברים שהיו ועודם

מותו של סופר

בכתב העת המקוון "בלי פאניקה" מספיד רמי שלהבת את סופר המד"ב סטניסלב לם, מחבר הספר 'קיבריאדה', שנפטר לפני כשבועיים:

"את השיר 'חביק חבק חתן חולם' כתב רובוט משורר על-פי פרמטרים נוקשים וחסרי תוחלת שהטיל עליו המתכנן המופלא קלפציון באחד מהסיפורים היותר מוצלחים ב'קיבריאדה' [..]. את קלפציון יצר סטניסלב לם.

לם נחשב קודם כל כסופר מדע-בדיוני, אבל ההגדרה הזאת צרה מדי בשבילו. כתיבתו משלבת מדע בדיוני קשה, מדע בדיוני חברתי, אלמנטים פנטסטיים ומיתולוגיים, ולצדם סיפורי מסע והרפתקאות, מעשיות עממיות, משלים סאטיריים, מותחנים, עלילות פוסטמודרניות של ספרים שמעולם לא נכתבו ואשר לם המציא במיוחד ועוד ועוד."

אופטימוס פריים לא מצוייר

לגרפיקאי בשם JJ יש אתר יפהפה לעילא ולעילא בשם 3dblasphemy, כישרון לתלת מימד וגעגוע עז בליבו לרובוטריקים. הוא איחד את התחביבים ויצר סרטון קצרצר של כמה שניות בכיכובו של אופטימוס פריים, מנהיגם האחד והיחיד, בגירסא לא מצויירת.

"ניסיתי לגרום לרובוט להיראות מציאותי, כמו משאית אמיתית. החלקים שיש לו בשלב המשאית זהים לחלקים שיש לו בשלב הרובוט". הסרטון נראה אמין ומומלץ.

סופר מריו באוזן

מאות מעריצים גדשו בשבוע שעבר את האודיטוריום בסן-חוזה, קליפורניה. הם מחאו כפיים ללהיט המצעדים החביב עליהם, ה-theme של דונקי-קונג. המופע לא הסתכם בצפצופים אלקטרוניים בסגנון רינגטונים קרצייתיים, אלא הביא תזמורת שלמה שניגנה את שירי הנושא של משחקים ידועים כמו Halo וסופר מריו.

מסתבר שהופעות של שירים ממשחקי וידאו מפורסמים הם טרנד שהחל לפני שנתיים, כשמופע שהוקדש למוזיקה מ'פיינל פנטזי' מכר 2400 כרטיסים. ההופעות מתקיימות בלוס אנג'לס, טוקיו, ריו דה-ז'נרו ובמקומות שכוחי אל אחרים. המפיקים, ג'ק וול וטומי טולריקו, הם מלחינים בדימוס של מוזיקה למשחקי מחשב (יאפ, יש תפקיד כזה). רוצים כרטיסים? יש פה:

טלפון קאובוי

בזמן האחרון מתנהלת תחרות קשה בתחום הגאדג'טים - מה יש יותר, כיסויים לאייפוד או שפופרות טלפון USB לסקייפ? לא ברור.

נט-קאובוי הוא שמו של גאדג'ט יפני שאין בו הרבה נט והוא גם לא מגיע עם קאובוי מצורף בקופסא (אם כי לא בדקנו). למעשה, זה טלפון שמתחבר למחשב ומאפשר שיחות בסקייפ - יש עוד מכשירים כאלו, נכון, אבל לא כולם מעוצבים כמו מכשיר טלפון חוגה עתיק מהפיפטיז. גם אביזר ענתיקה דקורטיבי וגם גאדג'ט חדש. שווה. הדגם נקרא DC-NCTEL1. אין באמת חוגה, אבל עם יד על הלב - הייתם משתמשים בה לו הייתה אחת?

צריך: חלונות XP או 2000 ושקע USB 1.1 ומעלה פנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully