וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק Youtube

11.4.2006 / 12:27

צילמתם, ועכשיו, איפה שמים את כל הסירטונים הויראליים? הנה כמה הצעות איחסון יעילות יותר ופחות

סירטונים מצחיקים הם כבר לא חומר שנשמר בין גדרות תיבות המייל (ובכלל, רחמים - למה לסתום לעשרות אנשים את התיבה עם 20 מגה של חתולה שמזמרת חד גדיא?). אפשר להעלות אותם לרשת, לשלוח לינק או לפרסם בבלוג. אפשר להסריט את המוצר שאתם מוכרים ב-eBay ולהוסיף את הסירטון לדף המכירה של המוצר. חלק מהשירותים ברשימה מאפשרים גם עריכה של הסירטון. מגזין DVguru בדק את כל שירותי האיחסון לסרטונים, אז בדקנו את המובחרים ביניהם גם. והנה השמות:

Eyespot

שירות נוח יחסית, אסתטי ובהיר. יש תגים, פורומים וקבוצות, אבל אין אטמוספירה קהילתית-פליקרית. אפשרויות העריכה לא רבות: אפשר לחתוך מהתחלת הקליפ ומסופו, להוסיף לו מוזיקה ותמונות, מאש-אפ בסיסי ועוד. לזכותם ייאמר שאצל המתחרים אין יותר מזה. אפשר להזמין חבר להצטרף לאתר במייל, אבל לא להזמין אותו ישירות לקליפ שלך. גודל הקובץ המקסימלי שאפשר להעלות: 25 מגה. מעט.

Vimeo

השירות הכי קולי ברשימה הזו, כנראה. וימיאו הוא מקום משכנם של מעצבים, גרפיקאים ואמני תלת-מימד. אלו מעלים לאתר לא רק קליפים שצילמו במצלמה הביתית ופיספוסי חתונות, אלא גם סירטוני אנימציה תוצרת בית, סטנד-אפ עצמאי ועוד. יש אפשרות תיוג ותגובות לסירטונים. העיצוב שלו נקי ונעים לעין, והוא עושה שימוש בפלאש. אין בו אפשרות עריכה לסרטון, אז צריך לבוא מוכן מהבית. גודל הקובץ המקסימלי שאפשר להעלות הוא 20 מגה. צפוף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Youtube

אחד השמות החמים בשוק הסירטונים הויראליים. הדף מחולק ללשוניות ונח לשימוש. אפשר לגשת לסירטונים המועדפים, לאלו שזכו להכי הרבה רייטינג, לתייג ולהגיב. לפלייר יש כפתור "השתק" מהיר ויעיל, פיצ'ר שאין אצל המתחרים. על עריכה של הסירטון אין בכלל מה לדבר. יש אפשרות של מסך מלא, הרשמה לעידכונים אוטומטיים של משתמש מסויים ואפשרות לשתול את הסירטונים בדפים חיצוניים. כך אפשר לנגן את הסרט דרך מיי-ספייס או בלוגר ולא רק לתת לינק. החיסרון הבולט ביותר הוא היעדר סרגל שמציג התקדמות בזמן העלאת הקובץ. בהתחשב בכך שיוטיוב מאפשר העלאת קבצים בגודל של עד 100 מ"ב, זה בהחלט מציק.

Grouper

כמו יוטיוב, עם קצת p2p למעלה. גרופר לא פועל במלואו דרך הדפדפן ודורש התקנת תוכנה על המחשב האישי. התוכנה עצמה דורשת .NET Framework ועושה רושם של חצי-אפויה. הנגן מבוסס על מדיה פלייר של Windows, ואפשר לנגן את הקבצים דרך ebay, מייספייס ופרנדסטר. יש דירוג סרטונים לפי רייטינג, RSS, תגים וקבוצות משתמשים. היתרון הבולט הוא האפשרות לעשות מאש-אפ לוידאו, תמונות ומוזיקה ("גרוביז"), אבל רק דרך התוכנה ולא דרך הדפדפן. גודל מקסימלי לקובץ: 110 מגה. הכי הרבה בינתיים.

Jumpcut

מאפשר ליצור, לערוך ולהכין רמיקס לקיבצי וידאו. הממשק שלו מזכיר יותר תוכנה מאשר שירות מבוסס ווב.הסירטונים לא מתנגנים בג'אמפקט אוטומטית, תחליטו אתם אם זה יתרון או חיסרון. יש לו את אפשרויות העריכה הכי מגוונות ברשימה, ביניהן אפשרות לחתוך ולשנות את סדר הקטעים בסירטון, להוסיף לו מוזיקה ותמונות, אפקטים ועוד. זהירות עם האפקטים - יותר מדי זה פחות מידי, וזה גם מכביד על גודל הקובץ. מזכיר קצת את iMovie אפילו, רק פחות מהוקצע. אפשר לשלוח את הסרטון לחברים ולשתול אותו באתר חיצוני, למשל, בבלוג שעובד על וורדפרס. גודל הקובץ המקסימלי: 50 מ"ב, מה ששם את ג'אמפקאט במקום טוב באמצע.

VideoEgg

וידאו-אג זוכה בתואר 'שירות הוידאו עם הרישום הכי מכביד בעולם'. אחרי שעונים על שאלות תמוהות בטופס ההרשמה (למה בדיוק צריכה ביצת הוידאו את הטלפון של המשתמש ואת שם העסק שלהם, שניהם שדות חובה?) מקבלים מעין ערכת אינטגרציה שנועדה לשלב את השירות באתר שלך. וידאו-אג תומך בשורה ארוכה של סוגי קבצים, ואין בו הגבלה על גודל קובץ - אחרי הכל, הקבצים נשמרים על האתר הפרטי של המשתמש ולא על שרתי החברה. אפשרויות העריכה מצומצמות, ומסתכמות בקיצוץ מתחילת או מסוף הסירטון. מכוון כנראה לקהל העיסקי יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully