וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות טועים טעינו

אדר שלו

24.4.2006 / 4:13

הצעת חוק אמריקנית תכריח אתרי פורנו להציב אזהרות, כדי שלא יכנסו אליהם "בטעות". הסנאי התגנב למקלדת?

הצעת חוק חדשה מבקשת לחייב אתרים פורנוגרפיים להוסיף אזהרה בדפים שלהם, בדומה למדבקות ה-explicit lyrics שמוצמדות לכל דיסק חצי-פרובוקטיבי, לפי דיווח של CNET.

בעלי אתרי הפורנו יהיו אחראים להציב את השילוט בהתאם לכללים שתקבע ועדת הסחר הפדרלי. מי שלא יסכים יכול לקבל עד 5 שנים בקלבוש. על הצעת החוק הכריז אלברטו גונזלס ממשרד המשפטים האמריקני בועידה שנערכה למען ילדים נעדרים ומנוצלים. "אני מקווה שהקונגרס יתחיל בחקיקה בהקדם", הוסיף גונזלס. החוק למניעת פורנוגרפיית ילדים ותועבה לא מדבר ספציפית על פדופיליה ברשת, אלא עם כל סוג של תכנים למבוגרים.

מערכת הדירוג החדשה, יומרה של (איך לא) ממשל בוש, מבקשת "למנוע מאנשים להיכנס בטעות לאתרים פורנוגרפיים ברשת". "בטעות?" סנאי קטן התגנב למקלדת וקפץ על המקשים שמרכיבים את הכתובת www.pr0n.com? התקרב נא אל המסך מר בוש ושמע: אנשים לא נכנסים "בטעות" לאתרים פורנוגרפיים באינטרנט. אם הם מספיק טיפשים כדי להיכנס לאתרים האלו בטעות, הם מילא לא יוכלו לפענח מה בדיוק בדיוק מופיע על מסך המחשב שלהם (למעשה, גם אדם מהשורה יתקשה לפענח חלק מנפלאות הפורנו המקוון בן זמננו), גם אם יפלבלו בעיניהם 700 פעם.

"בטעות" הוא תירוץ שמקבלים מהבעל כשתוכנות הריגול, הקוץ שבאליית הפורנו, מציפות את המסך בשלל הצעות לבצע כל מיני זממים בכל מיני נשים שמנותחות בכל מיני איברים. מי שמגיע לאתרים פורנוגרפיים לא הלך לאיבוד ויודע טוב מאוד מה הוא עושה. החוק החדש הזה נשמע כמו יומרה שמרנית עם שיטת אכיפה בזבזנית ויקרה, על חשבון משלם המיסים, והכל כדי לומר את הברור מאליו.

בחוק יש אמנם כמה היבטים יעילים : לא ניתן יהיה לשתול בקוד של אתרים פורנוגרפיים טקסט סמוי עם מילים לגיטימיות כמו "טלטאביז" או "ברבי". לא שזה משנה - ממילא מנועי החיפוש יודעים לרוב לזהות קומבינות כאלו ולהגלות אותן מדפי התוצאות כעונש. עם זאת, מבלי להצדיק את כל מי שעושה קופה מסרטונים פורנוגרפיים, אין ספק שהיוזמה של ממשל בוש, עם כל הרצון הטוב להילחם בפדופיליה, טיפשית לא פחות מכל אתר סקס עם גמדות לסביות.

"אני סומכת על בוש שיביא הדמוקרטיה לעיראק", אמרה פעם וופי גולדברג. "ואם זה יעבוד שם, הוא אולי אפילו ינסה את זה כאן בארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully