וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנדורה.fm

26.4.2006 / 5:25

שירותי הרדיו המקוון חינמיים פנדורה ו-last.fm חברו להם יחדיו לאתר משותף אחד ופשוט

פנדורה הוא שירות רדיו מקוון שמנסה לזהות את טעמו המוזיקלי של המאזין ומקבל ממנו רמזים. last.fm מאפשר לצפות בפלייליסטים של גולשים אחרים, להתרשם וללמוד.

במקום להתווכח איזה משירותי הרדיו-אונליין החינמיים יותר טוב, last.fm או פנדורה, אפשר להשתמש בשניהם ביחד. המאש-אפ החדש שלהם נקרא real-ity, והוא מציג את שניהם באותו הדף, זה לצד זה (למרות שהיה יכול להיות יותר משעשע וקקפוני לו היה מאש-אפ שמנגן את שניהם ביחד בעת ובעונה אחת).

לא ששתי החברות החליטו לאחד כוחות ולחבור לאתר אחד. האינטרנט עשה זאת עבורן. בלוגר וחובב מוזיקה בשם גייב קנגס הוא זה שיצר את בן הכלאיים real-ity, וניכר בדף שהעיצוב לא מאוד מקצועי.

איך זה עובד? סקריפט שהוצג באתר שולח את השירים שפנדורה מנגן לפלייליסט שלך ב-last.fm. אין פשוט מזה. לא הכל עולה אוטומטית, ואפשר לערוך ולמחוק שמות של שירים מסויימים, מביכים יותר או פחות, אם זה מה שפנדורה בחר בטעות לנגן.

אלא שבפנדורה לא מרוצים מהיוזמה החדשה - היא מסתירה את מודעות הפרסומת מהן מתפרנס האתר, אחרי שבוטל התשלום עבור ההאזנה שהונהג בראשונה. הכסף הוחזר למי שכבר שילם, ומי שרצה לקבל את הרדיו שלו ללא באנרים יכל לקבל תמורת התשלום מנוי פרמיום ללא מודעות. עכשיו גם למנויים הרגילים שגולשים דרך real-ity יש פטור מהמודעות האלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully