וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Tivo, מאחוריכם

27.4.2006 / 14:46

יאהו משחררת כלי להקלטה מטלוויזיה על המחשב חינם. טיבו נבהלים ומשחררים מכשיר שמקליט 2 ערוצים במקביל

יאהו משחררת תוכנה חדשה וחינמית להורדה, בשם Yahoo! Go for Tv. תוכנת ההקלטה של יאהו מבוססת על טכנולוגיה של חברת Meedio מטקסס, אותה רכשה החודש יאהו. עובדי Meedio הצטרפו לצוות הפיתוח של הבית הדיגיטלי של יאהו. השימוש בה פשוט: אחרי ההתקנה, מחברים את המחשב עם כבלי אודיו ו-וידאו למכשיר הטלוויזיה, והמחשב יכול להקליט תוכניות כמו מכשיר DVR (digital video recorder) לכל דבר.

בגיזרת ה-Tivo נרשמה פאניקה קלה לנוכח התחרות, ואלו כבר שיחררו מצידם מכשיר טיבו שמסוגל להקליט מ-2 ערוצים בעת ובעונה אחת, לדרישותיהן החוזרות והנשנות של המשתמשים. בניגוד למכשיר הטיבו היקר, התוכנה של יאהו מצריכה 2 כבלים בלבד. דרישות המערכת שלה הן דיסק קשיח בגודל 20 ג'יגה, כרטיס טלוויזיה, 512 מ"ב זיכרון RAM (לא מעט בכלל) ומעבד במהירות 1GHz לפחות.

ליאהו עצמה יש שת"פ עם טיבו, שבא לידי ביטוי במדריך תוכניות מקוון למנויי טיבו בלבד. איך תעבוד יאהו עם שתי חברות מתחרות במקביל? לא ברור, וביאהו לא ששים להבהיר בינתיים.

בין השירותים שהציעה Meedio לפני שנרכשה ע"י יאהו קיים שירות בשם "האוסבוט", רובוט ביתי שידליק ויכבה את האורות ומוצרי החשמל בדירה. האוסבוט מתאים להתקנה על מחשבים אישיים, מחשבי כף-יד וסלולרים. אפשר רק לנחש איך יאהו מתכננת להמשיך מכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully