וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של אלביס מלא הפתעות

אדר שלו

4.5.2006 / 10:30

אחרי שרי בלייר, גם אורי גלר נתפס כשהוא מנסה לקנות את הבית של אלביס ב-eBay, אבל עצר ב-351 אלף דולר

אחת לכמה ימים קם יזם מתחכם, ומנסה למכור גרב לא מכובסת שהייתה פעם בבעלות סלבריטי כלשהו. הפעם הסלב הוא הקונה: צהובון הטכנולוגיה דה רג'יסטר מדווח: ביתו הראשון והפסטורלי למראה של אלביס מוצע למכירה באיביי, ואחד הקונים הוא לא אחר מאשר מכופף הכפיות העל-חושי אורי גלר.

לפי שעה, 48 הצעות מכיר מופיעות בדף המכירה של המוצר. המכירה נראית אמיתית: המוכר הוא פז"מניק איביי ידוע, עם 99.5% פידבקים חיוביים מקונים מרוצים ו-572 מכירות. אורי גלר (בכינוי urigeller1111) הגיש 6 הצעות מחיר בינתיים, כשהגבוהה ביניהן עומדת על 351,000 אלף דולר. מאז הוגשו הצעות נוספות, והמכירה עומדת על המחיר הצנוע 450,000 דולר. המכירה עוד לא מתקרבת לסיום, כך שייתכן בהחלט שהמחיר יטפס עוד.

הכתובת החדשה של גלר (אולי, אם ימשיך לזרוק הצעות מחיר) תהיה שדרות אודבורן 1034, ממפיס, טנסי. אלביס רכש את הבית שבממפיס בשנת 1956, כשהיה בן 21, בכסף שהרוויח מהאלבום "מלון הלבבות השבורים". הבית נבנה 3 שנים קודם לכן, ב-1953. יש בו 4 חדרי שינה ו-2 חדרי אמבטיה. בתמונות שבדף המכירה הוא צנוע למראה, מעין בקתה פסטורלית שאלמלא בעל הבית הייתה משמשת כמחסן למגרפות, במקרה הטוב.

לגלר עצמו אין פידבקים על מכירות קודמות בכלל, מה שמעיד על כך שהוא עדיין חדש בעיסקי השופינג המקוון. גם שרי בלייר, אשת ראש ממשלת בריטניה טוני בלייר, נתפסה כשהיא קונה (בכינוי cherieboo, כמה חמוד) מציאות באיביי: שעון מעורר משומש של פו הדוב במחיר מבצע של 2.5 פאונד וקלטות וידאו של דמבו ואלאדין. מי יודע, אולי האיביי הזה יתפוס.

המכירה פתוחה עד ה-14 במאי, אז אפשר עדיין להגיש הצעות ולחטוף את הבית מידיו של אורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully