וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חד וחלק ויקר

רויטרס

4.5.2006 / 14:52

למרות התמונה הריאליסטית והרזולוציה האינסופית גם המכורים הכבדים לא רצים בינתיים להשקיע בהיי-דפינישן DVD

רק לפני כמה שבועות חנכו חברות האלקטרוניקה מכשירי HD-DVD חדשניים, שמסוגלים לתת תמונה יותר ריאליסטית מכל מציאות, רזולוציה גבוהה מאוד ולקרוא דיסקים בפורמט שמכיל להכיל 25 ג'יגה-בייט של מידע. אלא שמסקר שנערך בארה"ב עולה שהמכורים ל-DVD עדיין לא רצים לקנות.

מסקר שערכה חברה אמריקנית להשכרת DVD בשם פירפליקס עולה כי רק 1 מתוך 5 נשאלים, כולם משתמשי DVD כבדים, אמר שאולי ירכוש מכשיר DVD-HD או דיסקים מתאימים בשנת 2006. מי שלא יאהבו לשמוע את הבשורות האלו הם האולפנים ההוליוודיים, שסומכים על פורמט ה-DVD החדש. בהוליווד מקווים שהוא יביא למרקע בשורה של תמונה חדשה יותר, יותר מקום איחסון לתוכן ואולי אפילו יחדש את הדרישה לסרטי DVD, שמניבים רווחים יפים יותר מאלו שמניבים אולמות הקולנוע.

סמנכ"ל השיווק של פריפליקס, דניאל לוי, טוען: "היינו מופתעים לגלות שמספר כל-כך נמוך של מעריצי DVD צפו שיעברו להיי-דפינישן DVD. עם כל הבאז סביב המילה הזו, ייקח הרבה זמן עד שהוא ייטמע". גם טום אדמס מחברת המחקר אדמס לא מופתע מהתוצאות: "לו ערכו את הסקר בקרב כלל האוכלוסיה ולא רק בקרב צרכני DVD, המספרים היו נמוכים בהרבה. "גם המשתמשים הכבדים לא מודאגים ממלחמת הפורמטים".

הסקר של פירפליקס נערך בקרב מי שרכשו 5 סרטי DVD או שכרו 7 בחודש, רובם גברים בני 25 עד 44, עם עבודה קבועה, נשואים ללא ילדים. הנשאלים התבקשו להשיב אם ירכשו מכשירי היי-דפינישן DVD או דיסקים בפורמט בלו-ריי. לרובם יש בבית אוסף של 50 סרטי DVD.

6 אחוזים אמרו שמאוד סביר שירכשו מכשיר DVD היי-דפינישן, ו-13 אחוז אמרו שייתכן שירכשו. הסיבה, כצפוי, היא המחיר המופקע: 500$ עלותו של נגן DVD-HD מתוצרת סוני או טושיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully