וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידוך בין נוקיה לגוגל

רויטרס

14.5.2006 / 11:14

רק לפני חודש היא בחרה ב-Yahoo, ועכשיו נוקיה מכניסה את המסנג'ר של גוגל, גוגלטוק, למכשיר הטאבלט המחודש שלה

יצרנית הסלולר הפופולארית מפינלנד, נוקיה, הודיעה שתחשוף ביום שלישי הקרוב מכשיר לוח שמריץ את המסנג'ר של גוגל, גוגלטוק. מי שקיווה להתחבר לאינטרנט הסלולרי בדור השלישי, לצ'וטט או לדבר בטלפון ללא חיוב על זמן אוויר עם החברים בגוגלטוק, יתאכזב קלות: המכשיר יעשה שימוש ברשתות האלחוטיות הרגילות, קצרות הטווח, ולא בסלולריות.

נוקיה 770 אינטרנט טאבלט שהוצג לראשונה בשנה שעברה, הציע יכולות אלחוטיות, גישה למוזיקה דיגיטלית ו-וידאו, כל אלו על מסך גדול של כ-5.5 אינטש, חד מהרגיל. בין התכונות שלו: קריאת מיילים, גלישה ברשת, צפייה במסמכים ומשחקי וידאו. במסיבת עיתונאים התקיימה בשטוקהולם הציגה נוקיה את הדור הבא של מכשיר הטאבלט, עם רכיבי תוכנה וחומרה משודרגים, כולל גוגלטוק המוטמע במכשיר.

הגרסא הקודמת של המכשיר, יש לציין, זכתה לביקורות גרועות יחסית: אתר CNET למשל כינה אותו מכשיר "איטי ומרושל", ונתן לו ציון של 4.9 מתוך 10 הנקודות האפשריות. מחיר המכשיר המחודש יעמוד על כ-390 דולר.

יאהו מסנג'ר vs גוגלטוק

לפני פחות מחודש הציגה נוקיה את סדרה N, הכוללת טלפונים סלולריים בפורמט של מחשבי מולטימדיה קטנים, לכולם פיצ'רים מבית יאהו!, האוייבת המושבעת של גוגל.

המכשירים מסדרה N שולחים מיילים דרך יאהו, מאפשרים צילום והעלאת תמונה לרשת שיתוף התמונות fickr שבבעלות יאהו, וכוללים גם את יאהו מסנג'ר. למכשיר הטאבלט, לעומת זאת, הם בחרו את גוגלטוק, והשידוך החדש צפוי להוסיף אש למדורה. גם מוטורולה, המתחרה של נוקיה, בחרה כבר צד, והכריזה שתשלב את החיפוש של גוגל במכשירים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully