וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיה פלייר 11 בדרך

16.5.2006 / 11:48

נגן המדיה של מיקרוסופט פוזל לכיוון חנות מוזיקה מקוונת סטייל iTunes, וכולל גם דפדוף לפי עטיפות אלבומים

במסגרת המסורת המיקרוסופטית העתיקה של ניגוח אפל, מיקרוסופט מתכננת לשחרר את גירסת הבטא הבאה של מדיה פלייר 11, היורש הפוטנציאלי של iTunes. יחד עם מדיה פלייר צפויה מיקרוסופט להשיק שירות הורדות קבצי mp3 בתשלום. "האסטרטגיה של החברה היא לכבוש את מיליוני המשתמשים שעוד לא רכשו באינטרנט מוזיקה דיגיטלית", אמר ג'ף האריס, מנהל מוצר בחטיבת מידה פלייר, ל-CNET.

"יש לזכור ששוק הנגנים הדיגיטליים מייצג רק 5 אחוז מהשוק כולו", אומר. "זה אומר שיש עוד 95 אחוז שקונים מוזיקה בדרכים המסורתיות", הוסיף האריס. מסורתיות הוא גם ניסוח עדין למיושנות ומסורבלות. החנות המקוונת של אפל, iTunes, מוכרת מיליוני שירים ומאיימת על תעשיית הדיסקים. גם חנויות ישראליות כמו songs.co.il ו-imusic.co.il רושמות הצלחה ממכירות קבצי mp3.

המהלך של מיקרוסופט מבשר שלמרות ההגמוניה של אפל בתחום המוזיקה הדיגיטלית, יש עוד מספיק מקום לתחרות. מיקרוסופט אף מנהלת שיתוף פעולה עם MTV, במסגרתו ניתו להירשם לעדכונים והורדות אונליין. השירות URGE של אמ.טי.וי, שמוטמע בנגן המדיה 11, מציע מבחר לא מאוד גדול של כ-2 מיליון שירים להורדה במחיר של 99 סנט ליחיד. המנוי עצמו לשירות עולה בין 9.95 דולר ל-14.95 דולר.

ההשקה הרשמית של מדיה פלייר 11 בטא צפויה ביום רביעי הקרוב לחלונות XP. הנגן אף יצורף לחלונות ויסטה, מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט. באתר האינקוויירר כבר ניתן להוריד את התוכנה ולהתנסות. בין הפיצ'רים החדשים קיים גרף שמציג כמה אחוזים מנגן ה-mp3 שמחובר למחשב פנויים ברגע נתון ודפדוף בין אלבומים לפי העטיפות שלהם (מאפיין שלא קיים באייטונז).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully