וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי-פודינג

עינת חורשי

5.6.2006 / 9:32

בכל דור ודור, זוכה כל צרכן אייפוד לאביזר המתאים לו. בתוספת מחיר, כמובן. כתבתנו מסבירה מה מיועד למי

בראשית היה האייפוד - קטן, לבן ומתהדר בפשטותו: מטעינים שירים לזיכרון, מרכיבים אוזניות, מטמינים את האייפוד בכיס, ונעלמים בענן של מוסיקה. אחר כך הגיעו מדבקות "לשינוי אופי המכשיר! מדהים!", ועימן נרתיקי הנשיאה, שהחביאו את העיצוב המינימליסטי בתוך כיס מינימליסטי קצת פחות, אך מעוצב הרבה יותר - סיליקון, עור, פלסטיק והכל במחיר מבצע.

עם התקדמות השיגעון, קיבלנו סוללה חיצונית לעוד כמה עשרות שעות עבודה, סוללת גיבוי למקרה שהסוללה החיצונית תשבוק חיים ודגמי אייפוד חדשים יותר למקרה שכל הכבודה הזו תיפח את נשמתה שניה לאחר תום האחריות. האייפוד, בדיוק כמו הטלפון הסלולרי, הפך לבייבי שלנו. וכמו כל הורה טוב, מיהרנו להטביע את הילד בהררי בגדים וצעצועים. נרתיקי נשיאה כבר לא מספיקים. עכשיו המטרה היא להיות הכי משוכלל, הכי נוצץ ועם הכי הרבה קשקושים.

מדהים לראות איך יצרני המוצרים הנלווים לאייפוד חשבו על כולם - מסטודנט ועד פרחה, מתאומים סיאמיים ועד מוטנטים חובבי מוסיקה. לכל אחד מהם מצאנו מוצר נלווה, הזוי יותר או פחות, שיתאים רק לו.

לעצלנים

חיברתם את האייפוד לרמקולים בבית או תקעתם אותו בכיס האחורי, ופתאום בא לכם להקפיץ שיר. או לחזור לשיר הקודם. או להגביר את הווליום. מה, ממש לעשות חמישה צעדים עד אליו או להוציא אותו מהכיס? יש יותר מדי לחות באוויר מכדי שתבזבזו אנרגיה יקרה. יש פתרון: שלט רחוק. קיימים בשוק מגוון שלטים לאייפוד בטווחי מחירים שונים, וכן שלטים רחוקים לאוזניות האייפוד - אלו יאפשרו לכם לבצע את כל הפעולות שהאייפוד מאפשר, מבלי לגעת בו. ואיפה שמים את השלט רחוק בגמר השימוש? בכיס כמובן. אם אתם מצויים במרדף תמידי אחרי חידושים טכנולוגיים, חכו לשנה הבאה, אז ייצא פיתוח חדשני במיוחד: שלט רחוק לשלט הרחוק של האייפוד.

לסינים

סינים, כידוע, עובדים בסדנאות יזע של חברות אמריקאיות קפיטליסטיות ורודפות בצע. הסיני הממוצע צועד כל יום - בגשם ובשמש - קילומטרים רבים, עד למפעל ענק עליו להדביק סוליות, לתפור לוגואים ולייצר רכיבי אלקטרוניקה. וכיצד יידע הסיני המסכן כמה עוד נותר לו לצעוד מביתו עד למפעל הקר? יש פתרון: חברת נייקי הכריזה על שיתוף פעולה עם אפל, יצרנית האייפוד. בקרוב מאד יוכלו חובבי הצעידה והריצה לקבל את כל פרטי הפעילות ישירות לאוזן. האייפוד, שיתקשר עם חיישן המוטמן בנעלי הריצה של נייקי (בינתיים רק דגם אחד של הנעליים חי איתו בדו קיום), ילחש לכם באוזן בקול ערב מה המרחק אותו רצתם עד כה, מה המהירות שלכם ועוד כמה נשאר למנייאק. האייפוד החרוץ גם יהפוך את המידע הזה לתצוגה מרהיבה של גרפים וטבלאות, כדי שתרגישו חשובים - ממש כמו מאמן כושר אישי. הנעליים צפויות לצאת בארה"ב בעוד כחודשיים, ומחירן יעמוד על 100 דולר, פלוס 29 דולר נוספים עבור החיישן, שבלעדיו אין טעם לקנות את הנעליים המיוחדות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לפרחות

יש לך אייפוד ואת לא רוצה לשים אותו בתיק כי אז לא ידעו שיש לך אייפוד. את גם לא יכולה לשים אותו בכיס כי את בחורה ואין לך כיסים במכנסיים (ואם היו, לא היו יודעים שיש לך אייפוד). יש פתרון: נרתיק נשיאה מעוצב "בסגנון גוצ'י", כולל מערכת הגברה. זה עשוי בטוב טעם, מספק רושם יוקרתי, והרמקולים בצידי התיק ידאגו לכך שכולם ידעו שיש לך אייפוד. גם המחיר, 1490 ש"ח, הוא "בסגנון גוצ'י".

לסטודנטים

אתה ממלא את חובת הנוכחות שלך בקורס מפוהק, ונהנה ממוסיקה טובה בשעה ששאר הכיתה מתענית מקולו הצורמני של המרצה. פתאום הראשים של כולם מזדקפים - הוא כנראה אומר משהו חשוב. לך אין אפילו מפית לכתוב עליה את הדברים. יש פתרון: שלוף נא בנונשלנטיות את מיקרופון ההקלטה שלך (490 ש"ח במבצע) - האביזר שיאפשר לך להקליט מאות שעות של שיחה (אתה הרי יודע שאצל המרצה הזה, זה ייקח מאות שעות). אם קרה הבלתי ייאמן וההקלטה נשמעת לך לא איכותית - דע כי הבעיה בך. שלוף נא שוב את המיקרופון (בנונשלנטיות, אל תשכח!) ונקה איתו את אוזנייך.

לסטלנים

בואנ'ה אחי, השירים שאתה שם פצצות לגבות, אבל האייפוד לבן מסנוור. שים קצת צבע בחיים, תזיז ת'תחת. ואם אין לך כוח לעשות הכל בעצמך, יש פתרון: ה-iDog הוא כלב אלקטרוני שמחליף מצבי רוח בהתאם למוסיקה שמשמיעים לו - ניתן לחבר את האייפוד ישירות אליו או להעמיד אותו בסמוך לרמקולים, והוא ירקוד לפי הקצב. הוא גם מהבהב בשלל צבעים עליזים. מסוג הדברים שמתלהבים מהם ליומיים בדיוק, ואז שוכחים בפינה. עד ש'עלה ירוק' יעברו את החסימה וידאגו לייבא את הפריט הזה לארץ, ניתן להשיגו בארה"ב במחיר של 30 דולר. טיפ קטן: אם זה מהבהב יותר מדי באדום ובכחול - אולי זה לא הכלב.

לתאומים סיאמיים

טעמכם המוסיקלי זהה, ומתוך ניסיון להשתלב בחברה ולחיות כאחד האדם, קניתם אייפוד. אך אויה, שוד ושבר! אתם שניים והוא אחד. יש פתרון: מפצל לאוזניות. תמורת 200 ש"ח, האייפוד שלכם יוכל להגביר את עוצמת השמיעה, וגם לספק שירותי האזנה לעד שלושה אנשים צפופים, מוגבלים בידי החוט התמיד-קצר-מדי של האזניות. זבש"כם. בפעם הבאה קנו משדר רדיו (300 ש"ח במבצע) שישדר את הפלייליסט שלכם במכשיר הרדיו הסמוך, או אפילו חברו את האייפוד לרמקולים עם כבל פשוט.

לרוג מצוות האקס-מן

יש ברשותך אייפוד clickwheel. אין בו כפתורים או חוגה מסתובבת - במקום זה, בעל האייפוד נדרש להזיז את האצבע על משטח, והאייפוד מזהה את מיקומה ואת כיוון הסיבוב/החיפוש, על פי המטענים החשמליים שבקצה האצבע. עכשיו נניח שאת חיה בלפלנד הקרה, מנקה את הבית או סתם עוטה כפפות אלגנטיות כדי לא לשאוב את כוחותיהם של היקרים לך. זה יוצר בעיה מסוימת, שכן האייפוד הקט אינו יכול עוד לחוש בחשמל שזורם בכפות ידייך. יש פתרון: כפפה מיוחדת, המאפשרת למטענים החשמליים להתפצפץ בשמחה בדרכם לגלגל האייפוד. כיוון שרוג טרם ביקרה בישראל, לא ניתן להשיג את הכפפה בארץ. אם תחשקו בה, תאלצו להפרד מ-35 דולר, לא כולל משלוח.

בשורה התחתונה
יש כל כך הרבה אוזניות מעוצבות בצורה היי-טקית, וכל כך הרבה אוזניות גדולות בסגנון רטרו. אז למה, לעזאזל, אף אחד עוד לא חשב לעצב אוזניות לאייפוד בצורת הלחמניות של פרינסס ליה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully