וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחליפי אופיס ברשת

דידי חנוך

6.6.2006 / 14:54

מיקרוסופט עובדת במרץ על אפשרויות שיתוף באופיס 2007. אבל מה שהם עומדים להציע בתשלום כבר קיים ובחינם

עם הידיעה שגוגל תשיק בהמשך היום גליון אלקטרוני חינמי, נראה שיש עליית מדרגה בקרב על תוכנות המשרד העתידיות.

אופיס 2007 תכלול פיצ'רים רבים שייאפשרו למשתמשים לעבוד על מסמכים בשיתוף ולצפות בהם ברשת. המאפיינים השיתופיים נמנים על הקלפים החזקים ביותר שיש מיקרוסופט בניסיונה לגרום למשתמשים לשדרג את ערכות האופיס הישנות שלהם.

אבל שתי חברות שונות לפחות כבר מציעות יישומים משרדיים מקוונים. גוגל רכשה לפני כחודשיים את Writerly, שירות וובי שמאפשר לעבוד על קובצי doc באופן מקוון, לשתף פעולה, ולהעביר מסמכים לבלוגים או כקובצי word למחשב. וסיור באתר ההדגמה של תוכנת גליון הנתונים שלהם מגלה שבה תשולב גם מערכת מסרים מיידיים. ניתן להניח שכאשר Writerly תושק מחדש כמערכת של גוגל, יהיו גם בה אפשרויות דומות. שני השירותים חינמיים.

אבל בעוד גוגל זוכה להייפ מסיבי על שירותים שהיא תשדרג או תשיק, מציעה חברת Zoho את כל השירותים האלה ועוד מזה מספר חודשים, בשקט בשקט.

תוכנת Virtual Office של זוהו, שהגירסה החינמית שלה כמעט זהה לגירסה ה"מקצועית" (והיקרה בהחלט, 295$), כוללת מייל וובי, לוח שנה, כונן וירטואלי לאחסון המסמכים, אנשי קשר, מסרים מיידיים, ניהול משימות. בשילוב עם Zoho Writer וZoho Sheet, תוכנות עיבוד התמלילים וניהול הגליונות האלקטרוניים החינמיות של זוהו, מדובר בחבילה שימושית להפליא.

באופן לא מפתיע, התוכנות של זוהו לא תומכות בעברית בצורה מושלמת. יישור לימין לא עובד טוב במיוחד, לדוגמה. אבל מדובר בתוכנות חדשות, שפרט לבעיה המקומית שלנו מציעות פתרון מצוין וחינמי למי שרוצה לנהל משרד וירטואלי ולנהל את עבודתו אונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • zoho

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully