וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה בסלולרי למונדיאל?

7.6.2006 / 12:14

המונדיאל בפתח, ושלוש חברות הסלולר מציעות תוכן וידיאו לחובבי הכדורגל בעלי מכשירי הדור השלישי. סקירה

סלקום, אורנג' ופלאפון נערכו כולן למונדיאל ברמה זו או אחרת. בכתבה זו נסקור את ההיצע של החברות, בעיקר היצע התוכן המיועד לדור השלישי.

במהלך המונדיאל נבדוק איך כל ההיצע הזה עובד הלכה למעשה, ותפורסם סקירה נוספת.

נתחיל בסלקום, פשוט מכיוון שזה לא הולך להיות סעיף ארוך, וזה לא הולך להיות נעים. ההיצע של סלקום למונדיאל, גבירותי ורבותי: אבי נמני מפרשן, 5 דקות ביום. וזהו, בעצם. פרשנות של שחקן בעל נסיון פרשנות מוגבל שנבחר בגלל סקרים שאמרו שהוא פופולרי. יהיו גם תחרויות טריוויה ומשחק אינטראקטיבי. וואו, ממש תודה, סלקום!

הבאים בתור הם אורנג'. אורנג' לא עשו המון כדי להתכונן למונדיאל. למזלם של לקוחות החברה, יש להם כבר תוכן ספורט מצוין, ותגבור מונדיאלי ייעודי מספיק כדי לתת חבילה סבירה. מבזקי וידיאו עם מידע מאחורי הקלעים, תוצאות, פרשנות של אבי מלר, נדב יעקובי ושגיא כהן שתילקח מערוץ הספורט, וכל התוצאות והסטטיסטיקות וצילומים. מכיוון שאין להם זכויות לשדר קטעים מהמשחקים, החבילה המוצעת נראית סבירה בהתחשב במצב.

חוץ מזה, אורנג' החליטו משום מה שמה שהם ממש צריכים בתור תוכן למונדיאל הוא סדרת אנימציה על ילדה בת שנתיים שאוהבת כדורגל... הדוגמית שראינו היתה חמודה, אבל זה לא תחליף לגולים.

יש גולים?

אמרתי גולים? כן, לאחת מחברות הסלולר יהיו גם גולים. המנצחת הגדולה (מראש) של המונדיאל הסלולרי בישראל היא פלאפון. החברה שילמה הרבה כסף לצ'רלטון כדי שמנוייה בעלי טלפונים מדור שלישי יקבלו היילייטס מכל המשחקים, דקות לאחר התרחשותם. כמו כן, יהיו תקצירים בוידיאו, בלוגים בלעדיים של מודי בר און, אבי מלר ונדב יעקובי. לקוחות שירצו בכך ייקבלו SMS עם כל גול ויוכלו לצפות מיד באותו הגול.

תכני המונדיאל של פלאפון ייכללו בחבילת "פלאפון ספורט" החדשה, שעולה 19.90 ללקוחות דור שלישי.

ומכיוון שבפלאפון יודעים שיש מצב שלקוחות יעברו אליהם או ישדרגו לדור שלישי כדי לצפות בתכנים הנאים הללו, מציגה החברה מבצע לרכישת מכשירי הדור השלישי החדשים שלה בחיוב-זיכוי מלא (למדברים בעלות של 200 ש"ח ומעלה לחודש). הרוכשים והמשדרגים ייקבלו את חבילת הספורט לחודש ראשון (שהוא, מסתבר, חודש המונדיאל) חינם. חיילים המנויים על Esc יקבלו גם הם את החבילה בחינם.

לא הוגן לתת ציון לשירותים לפני שהיתה הזדמנות לחוות אותם במהלך המונדיאל, אבל זה לא מה שישבור אותנו. להלן הציונים מראש:

סלקום: 3 (יכול להיות שהם גילו שיש מונדיאל רק בשבוע שעבר?)
אורנג': 7 (מזל שסיקור הספורט הרגיל שלהם סביר)
פלאפון: 9 (הם ישדרו גולים כמעט בזמן אמת, האחרים לא ישדרו גולים בכלל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully