וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושה טוב לשועל?

דידי חנוך

10.6.2006 / 11:59

סקירה תקופתית של חמש ההרחבות שבאמת חובה שיותקנו במחשב של כל גולש בפיירפוקס. ועוד שלוש שסתם כדאי

במה מותר הפיירפוקס על האקספלורר? בשני דברים. האחד הוא הטאבים, יתרון שניתן לבטלו על ידי התקנת כפיל האקספלורר בעל הטאבים Maxthon. השני הוא ההרחבות, ובהן עסקינן כעת. להנאתכם, הנה חמשת ההרחבות שכל משתמש חייב להתקין בפיירפוקס שלו כדי לזכות בחוויית הגלישה הטובה ביותר האפשרית, ועוד שלוש הרחבות שפשוט עושות את העבודה שלהן מצוין עם שירותים ספציפיים. כל ההרחבות חינמיות למהדרין.

חמש חובה

IE Tab
יש משהו אירוני בכך שההרחבה הטובה ביותר של פיירפוקס היא זו שמאפשרת לדפדפן החלופי לתפקד בדיוק כאילו היה אינטרנט אקספלורר. אבל ככה זה בחיים. IE Tab גורמת לכל טאב שתרצו להתנהג כאילו נפתח באקספלורר, כך שאתרים שעובדים פחות טוב בפיירפוקס עובדים לפתע באופן מושלם. אפשר גם לומר להרחבה לפתוח אתרים מסוימים תמיד כטאב אקספלורר.

Fasterfox

כשמה, כן היא. ההרחבה הזאת גורמת לפיירפוקס להעלות אתרים מהר יותר. זה כל מה שהיא אמורה לעשות, והיא עושה את זה מצוין. היא גם אומרת לכם כמה זמן לקח להעלות כל דף.

FlashGot

פלאשגוט תדאג להוריד קישור אחד, קישורים נבחרים או את כל הקישורים מכל עמוד נתון. היא תשלח אותם לכל תוכנת האצת הורדות שתבחרו, או תבנה מהתמונות שהורדתם גלריה.

VideoDownloader

אז אתם גולשים לאתר וידיאו, ורואים קליפ מעולה. אתם רוצים אותו במחשב שלכם, אבל אין אופציה להורדה. VD דואגת לכם. הקלקה אחת, ותקבלו קישור ישיר להורדה. עובד ביוטוב, גוגל וידיאו, מייספייס ועוד.

PDF Download

כוחה של הבחירה. PDF Download היא הרחבה פשוטה להפליא שעושה דבר אחד בדיוק. כשאתם מקליקים על קישור לקובץ PDF, היא תשאל אתכם האם לפתוח אותו בחלון של פיירפוקס, או להוריד אותו למחשב. זה הכל.

שלוש רשות

del.icio.us
ההרחבה המצוינת הזאת מאפשרת אינטגרציה מלאה בין הדפדפן לבין אתר הסימניות החברתי המעולה. הוסיפו כל אתר לסימניות שלכם בדלישס או קפצו לביקור לסימניות שלכם בהקלקה על לחצן.

Bloglines Toolkit

למשתמשי אתר הRSS המצוין Bloglines, ההרחבה הזאת עושה בדיוק מה שקודמתה עושה בעבור משתמשי דלישס. מוסיפה כל פיד לבלוגליינז שלכם ומקפיצה אתכם לביקור באתר בלחיצת כפתור.

Answers

הקליקו על כל מילה באנגלית בדפדפן עם הלחצן הימני של העכבר, בחרו באפשרות "look up in answers.com" וקבלו פירוש מילוני, ערכים אנציקלופדיים, ולפעמים גם תרגום לעברית. בעברית זה עובד רק עם חלק מהמילים.

אלו שמונת ההרחבות החביבות על מערכת וואלה! מחשבים. נשמח לשמוע על הרחבות מומלצות אחרות בתגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully