וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטסקייפ.קום הופך לאתר חדשות חברתי

TheMarker

15.6.2006 / 11:45

AOL מנסה לפצות על החולשה בעסקי החיבור לאינטרנט שלה באמצעות פיתוח סדרה של אתרי אינטרנט מבוססי פרסומות

בניסיון להחיות את מותג האינטרנט שלה נטסקייפ.קום, AOL הופכת את הפורטל לאסופת לינקים לידיעות חדשותיות שנשלחות על ידי משתמשים. צוות בלוגרים של האתר ירחיב את ידיעות המשתמשים.

AOL מנסה לפצות על החולשה בעסקי החיבור לאינטרנט שלה באמצעות פיתוח סדרה של אתרי אינטרנט מבוססי פרסומות. קהל הגולשים של נטסקייפ.קום נמצא בירידה, הקשורה בחלקה לירידה בפופולריות של דפדפן האינטרנט נטסקייפ, שהיפנה משתמשים ישירות לפורטל. לנטסקייפ.קום היו 11.4 מיליון משתמשים, לעומת 15.4 מיליון משתמשים בשנה הקודמת.

את הרעיון למבנה החדש והמיוחד של נטסקייפ.קום העלה ג'ייסון קלקניס, מייסד וובלוגס (Weblogs), אוסף בלוגים ש-AOL קנתה בשנה שעברה. קלקניס הציע שנטסקייפ.קום תשלב בלוגים אתר המאפשר לאנשים לחלוק עם אחרים ידיעות מעניינות, סוג אתר הצובר לאחרונה פופולריות רבה. AOL, חטיבה של טיים וורנר, קיבלה את ההצעה.

האתר מבוסס על המודל של אתר דיג (Digg), אתר בעל צמיחה מהירה המתמקד בידיעות טכנולוגיה. משתמשי דיג מוצאים באינטרנט אייטמים שמעניינים אותם ושולחים לינקים לאותם אייטמים בצירוף הסבר קצר. משתמשים אחרים מדרגים את האייטמים, ואלו שזוכים לפופולריות הרבה ביותר מוצגים בעמוד הבית של האתר, ללא התערבות עורכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully