וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבע על ההדק

אדר ריכטר

21.6.2006 / 17:10

צלמת חובבת נצמדה בלונדון לבייב מדגם A700 והתאהבה. היא העניקה לה זווית ראייה רחבה והחזיקה לה יד בחושך

קטנה וקומפקטית או בעלת כושר הצצה מפותח ועדשה רחבה? מסך רחב, או כזה מתקפל? אלו הן רק חלק מההתלבטויות המלוות צלמת חובבת ומתחילה, חסרת כל כושר צילום, שמתכוונת לרכוש מצלמה, בשעה שחותם הצילום העיקרי שלה הוא תמונות מטושטשות, הנגרמות בשל פרק יד בלתי יציב ועין קצרת רואי.

ובכן, לפרק היד הרופס הגיעה לא במקרה מצלמת A700 של קאנון. הבייב המדוברת היא גלגול נוסף של הקודמות לה בסדרה. חייבים להודות שבמבט ראשון היא קצת מרתיעה: לא בטוח שהיא הכי קטנת קומה בשוק, וגם אין לה לוק היי-טקי: כמו אבותיה היא עשויה מתכת ופלסטיק, מגיעה בצבע כסוף ושוקלת 200 גר'. אבל מאחורי המראה הא-קומפקטי הזה מסתתר, כמו בדגמים הקודמים, שקע אחיזה נוח ליד המצלמת, שיקנה לכם יציבות. אם אתם לא מחבבים את ז'אנר המצלמות החלקלקות, הרזות והדקות מדי, בגודל כף יד, שקשה לאחוז בהן, אתם תתאהבו ב-A700.

היתרון העיקרי של A700, הנראה לעין כמעט מיד הוא מסך ה-LCD הבהיר, הרחב והמפנק בן 2.5 האינטשים, שמאפשר ראייה טובה בכל שעות היום ובשלל סוגי תאורה. הוא אמנם חסר כל כושר התקפלות, אבל הגודל שלו מפצה על זה, וכמו שאומרים הגודל כן קובע, לפעמים יותר אפילו מהתרגיל. ובנינו, מי רוצה להתעסק כל פעם בפתיחה וסגירה של חלונות בשביל צילום אחד מהיר. זה הרי כמו להלביש קונדום אולטרא סגולי לפני כל השתנה. עוד יתרון אדיר, שמשרת צלמים חצי מקצועי, הוא העינית שלא מגיעה תמיד בכל המצלמות הקומפקטיות.

מאוהבת בחושך

אם אתם שונאי פלאש מושבעים, שסוברים שהוא הורס את התמונות, ומתעקשים לצלם ללא פלאש גם בזמני חושך מוחלט הדגם הזה הוא בשבילכם. היא מתפקדת נהדר גם בעלטה ומוציאה פריימים משביעי רצון גם בשעות קשות של זריחה ושקיעה. A700 מגיעה עם זום סביר ו-6 מגה פיקסל. אם תרצו תוכלו גם לכוון את הפוקוס באופן ידני.

צילום המאקרו, מ-1 ס"מ, מפנק נורא, במיוחד אם אתם כאלה ששמים לב לפרטים הקטנים או צריכים לצלם מקרוב מודלים או עגילי פירסינג. הדפדוף בתפריטים ובפונקציות הרבות, ידידותי למשתמש ולא צריך לאמץ את הזכרון בכל פעם שרוצים לעבור למצב צילום מיוחד. כמו בדגמים הקודמים יש אפשרות לחבר למצלמה עדשות חיצוניות ולצלם וידאו בכיף, במיוחד אם רכשתם את כרטיס הזיכרון המקסימלי של 1 GB.

היא לא הכי קלה שיש, ונזקקת לשתי סוללות AA כדי להמשיך לבעוט, אבל הסוללות מחזיקות מעמד הרבה יותר זמן משאר הדגמים (בערך 400 תמונות לשתי סוללות) עם שתי סוללות נטענות במצלמה ושתיים במטען, סביר להניח שתוכלו להעביר יום טיול שלם עם מצלמה עובדת.

סטטיסטיקה

רזולוציה: 6.0 מגv פיקסל
זום אופטי: X6
זום דיגיטלי X4
צג : "2.5
2.0 תמונות בשנייה
קישוריות: USB 2.0, A/V NTSC/PAL, PictBridge
משקל 200 גר'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully