וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיזינג של נוקיה

דידי חנוך

21.6.2006 / 18:32

החברה הסלולרית חשפה היום בפני עיתונאים את הטלפונים מסדרת N. רק אחד מהמכשירים יגיע לארץ בוודאות

סדרת N של נוקיה מכילה מספר טלפונים מגניבים להפליא. בראשם עומד N93, עם מצלמה 3.2 מגפיקסל וזום אופטי ומסך מעולה שמסתובב לכל מיני כיוונים ועוד שלל חידושים.

הטלפון הזה לא צפוי, נכון לעכשיו, להגיע לארץ. לכן די מצער שהוא שימש כמוצג המרכזי כשנוקיה חשפה היום בגני התערוכה את הטלפונים בסדרת מכשירי המולטימדיה שלה. הוצג גם ה-N91 עם כונן קשיח של 4 ג'יגה ותפקוד כנגן מוזיקה לכל דבר ועניין. הוא בטוח לא יגיע לארץ, שכן מדובר בטלפון בן יותר משנה שזמנו די חלף.

אז מה כן יגיע לארץ? N73, שהוא במידה רבה כמו N93, אבל פחות טוב.

זה לא ש-N73 נראה רע. נהפוך הוא. מדובר במכשיר סימביאני דור שלישי עם מסך גדול, מצלמת 3 מגפיקסל, 42 מגה זיכרון פנימי, הרחבת זיכרון באמצעות MiniSD. יש סיכוי סביר שעם השקתו יהיה ה-N73 הסלולרי הטוב ביותר שנמכר בישראל.

אבל הזום שלו לא אופטי, הזיכרון שלו קטן משל אחיו ה-93, הצג שלו לא מתקפל ומשנה מיקום, הוידיאו שלו הוא 15 פריימים לשנייה לעומת 30 של N93, ואין לו יציאה לטלוויזיה.

יורוקום, משווקת נוקיה בישראל, תלויה במפעילים הסלולרים בבחירת המכשירים שהיא מביאה לארץ. ויכול להיות שהיא בחרה להבליט דווקא את המכשיר שלא מגיע כדי שיופעל על המפעילים לחץ להביאו. אם זאת היתה התוכנית, הרי שהלך להם. יכול להיות שעד ש-N73 יושק באוגוסט נשכח כמה סקסי יותר ה-N93 ולא נבכה על אי הגעתו בסקירות.

אבל אני לא יכול להבטיח את זה. ואם הסקירה של N73 באוגוסט תתמצה ב"נחמד, אבל N93 נראה טוב יותר", הרי שיורוקום יכולה להאשים רק את עצמה.

הבהרה: N93 ו-N73 הושקו בעולם בסוף אפריל 2006. אין להתבלבל בין N93 החדש לבין N90 הדומה לו והוותיק יותר (והשווה פחות בכל פרמטר אפשרי).

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully