וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WiFi לכל ילד

דידי חנוך

27.6.2006 / 10:43

החזון של FON: וייפיי עולמי. המימוש: ראוטר ב-5 דולר לכל מי שמוכן לחלוק את החיבור שלו עם שאר העם

FON היא חברה בעלת חזון גדול באמת: אם כל אדם בעל חיבור רשת מהיר יחבר נתב אלחוטי לרשת שלו ויחלוק את החיבור שלו, התוצאה תהיה רשת אלחוטית עולמית. ואם אפשר להרוויח מהעניין הזה גם כמה ג'ובות, מה טוב.

אדם שפותח את החיבור שלו באמצעות התוכנה שלהם, מוגדר על ידי החברה הספרדית כ"פונרו". יש שני סוגים של פונרו, בעלי השמות המשעשעים ליינוס וביל. ליינוס הוא אדם שחולק את החיבור שלו בעבור הזכות להשתמש בחינם בכל נקודה חמה ברשת של פון. ביל הוא אדם שחולק את הרשת שלו בעבור 50 אחוז מההכנסות של החברה מאנשים שמתחברים לנקודה החמה שלו. כל זה נעשה באמצעות תוכנה שכל חבר ברשת מוריד למחשבו מאתר החברה.

הזכרתי הכנסות? כן. למי שאין חיבור משלו, או שלא מסוגל או רוצה לחלוק את החיבור שלו, החברה מוכרת גישה לרשת בנקודות החמות שלה תמורת 3 יורו ל-24 שעות.

ומה, תאמרו, באשר לאנשים שאין להם נתב אלחוטי? ובכן, כאן נכנסת לתמונה התוכנית החדשה של פון: ראוטר ב-5 דולר לכל מי שמתחייב להצטרף לרשת. הראוטר הוא נתב די סטנדרטי של לינקסיס, אם כי בסתיו מובטח ראוטר ייחודי של החברה. באתר לא ברור האם הם שולחים לישראל ובאיזו עלות, כרגע יש להם משתמשים רשומים לא מעטים בארצנו הקטנטונת, אבל 0 נקודות חמות במפה שבאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • fon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully