וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונדיאל הסלולרי

דידי חנוך

28.6.2006 / 14:23

אז מי באמת מספק את השירות הטוב ביותר בדור שלישי בסלולר למונדיאל? בדיקתנו הראתה תוצאות ברורות

לפני המונדיאל, סקרנו את ההיצע של שלושת חברות הסלולר בתחום סיקור המונדיאל בדור השלישי. התוצאות נראו חד משמעיות וברורות. במהלך המונדיאל בדקנו את ההיצע של שתי החברות שמציעות סיקור כלשהו, ויש מסקנות חד משמעיות.

את ההיצע של סלקום לא טרחנו לבדוק. הם לא טרחו להציע משהו משמעותי, אז בחרנו להחזיר טובה תחת טובה.

אורנג' נתנו בסה"כ היצע סולידי. ניתן היה להתעדכן בתוצאות ולצפות בכתבות של ערוץ 5 ו-One. השירות השתלב היטב בהיצע הקיים של החברה בתחום סיקור הספורט הסלולרי, והיה אינפורמטיבי ומקצועי. אבל כתבות מונדיאל שלא מכילות שניה של משחק נראות קצת מצחיקות.

השירות של פלאפון, לעומת זאת, סבל מתחלואים קלים. בממשק הגרפי, לדוגמה, לא ניתן לנווט. מתחתיו יש רשימה טקסטואלית של הברירות. זאת בהשוואה לעמוד הראשי של פורטל הדור השלישי, שניתן לנווט בו, וגם בהשוואה לכל העמודים בפורטל הדור השלישי של אורנג'.

כמו כן, נצפו וידיאו בלוגים מעטים בלבד, וגם אלה לא של פרשנים - כמובטח - כי אם של שחקני כדורגל וסלבריטאים.

אבל אין מה לומר: יש גולים. מספר דקות לאחר רוב הגולים שהובקעו במונדיאל עד כה (זה לא עבד במאה אחוז מהזמן), הגיעה הודעת SMS עם קישור לצפייה בגול. רוב הזמן, יכולת לקבל חוויית מונדיאל גם כשאתה מרוחק מהטלויזיה, וזה היה מצוין. וגם הסיכומים והפרשנות לוו בוידיאו מהמשחקים.

היו נקודות דמיון ברורות בין הסיקור של פלאפון במונדיאל לזה של צ'רלטון. בשניהם היו בעיות, והמקצועיות לקתה לעתים בחסר. אבל היו גולים. וזאת השורה התחתונה. אראל סג"ל וממשק לא מושלם הם לא מחסום אמיתי למי שרוצה ממש לראות את מה שקורה.

תיקון: הבלוגים של הפרשנים כן קיימים בשירות של פלאפון. הם פשוט מוסתרים היטב במדור של ערוץ 5 ולא נגישים מהעמוד הראשי של סיקור המונדיאל. כבר אמרנו שהממשק לא מושלם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully