וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווים מקבילים כן נפגשים

דידי חנוך

2.7.2006 / 17:50

המקבוק החדש גם יפה, גם אופה, וגם מריץ חלונות בשתי דרכים שונות. נרשמה התלהבות במחוזותינו

טוב, הוא לא באמת אופה, המקבוק החדש, זה עם המעבד כפול הליבה והמסך הרחב בגודל 13 אינץ'. ואולי פשוט לא מצאתי את היישום של האפיה. קשה לדעת. אחרי הכל, אין לי הרבה ניסיון במקים. ולהתחיל עם הדבר הזה משול לאדם שחוויית הנהיגה הראשונה שלו היא על פורשה: הוא קטן יותר, יפה יותר ויקר יותר מכל דבר ש... טוב, לא "נהגתי" בו, אבל אתם יודעים למה אני מתכוון.

יו, מצלמה!

אבל לא התכנסנו כאן כדי לדון במקבוק עצמו. קשה להימנע מכך, כי מדובר בחייה סקסית במיוחד, אבל נשתדל. טוב, עוד כמה מילים על iSight, המצלמה המצורפת, ותוכנת Photo Booth. מדובר במשהו שאינו חדש כלל לאנשים שרכשו מק בשנתיים-שלוש האחרונות, אבל הרי רוב הציבור לא משתמש במק. Photo Booth היא תוכנת צלם-את-עצמך נוחה להפליא, שמוסיפה גם אפקטים. איכות התמונות טובה במידה מפתיעה בהתחשב ברזולוציה הנמוכה יחסית של המצלמה. אבל השוס האמיתי הוא האפקטים והפילטרים, שמאפשרים לשנות את התמונות של עצמכם בדרכים שונות ומקסימות.

מקבילים

אבל אמרנו שלא באנו לדבר על המקבוק עצמו, כי אם על תוכנת Parallels Desktop, שמאפשרת להריץ את חלונות מתוך מערכת ההפעלה של המק.

ובכן, פרללז עושה את העבודה, ועושה אותה באופן סביר ומעלה. כפי שנכתב כאן עם ההכרזה על התוכנה, פרללז אכן לא מריצה את חלונות במהירות שמשתווה למהירות בה מערכת ההפעלה עובדת על אותו המק כשהיא מופעלת באמצעות תוכנת Boot Camp. אבל רוב האנשים לא יזדקקו לכך. מי שרוצה לשחק, ממילא יעשה את זה על PC.

אבל נראה שמי שמשתמש במק ומדי פעם רוצה להפעיל את אקספלורר או אאוטלוק או כל תוכנה אחרת שעובדת רק בחלונות יגלה שאין לו צורך להריץ את המחשב מחלונות. ובעבור חובבי מק, שצריכים להשתמש בתוכנות של מיקרוסופט בשביל תאימות למשרד שלהם, האפשרות לפתוח עותק של חלונות בתוך מערכת ההפעלה של המק ולהשתמש בתוכנה הרצויה היא מתנה מופלאה.

מק בנשמה

בנשמתו, המקבוק הוא עדיין מק. המקלדת שלו היא מקלדת של מק, העיצוב שלו הוא עיצוב של מק. למי שרגיל להשתמש בחלונות ולא רוצה להחליף, המק לא יהווה פיתוי מספק גם עם האפשרות להריץ חלונות. אבל למי שלא נעול על חלונות, וודאי ודאי למי שחובב מק, מדובר כאן בסידור מעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully