וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום תציב עשרות מצלמות ברחבי הארץ

ערן גבאי

6.7.2006 / 10:53

מדובר בחלק מהמהלך שנוקטת החברה להגברת צריכת וידאו. גולשים יוכלו לצפות בסלולרי בנעשה בכותל או בריף הדולפינים

רק אתמול, בפיגור של שנה וחצי אחרי מתחרותיה הגדולות, הודיעה סלקום רשמית על השקת רשת הדור השלישי שלה, והיא כבר פועלת במרץ לעידוד השימוש במכשירים בעלי יכולות הווידיאו: ל-TheMarker נודע כי באמצעות זרוע התוכן שלה, לוגיה, החברה מתקינה בימים אלה מצלמות בכ-50 אתרים ציבוריים שונים בישראל, מתוך כוונה לעודד את צריכת שירותי הווידיאו והדור השלישי.

מהלך זה הוא המשכה של הפעילות שעליה הכריזה סלקום השבוע להקמת קהילה היוצרת ועורכת תוכן גם באמצעות מכשירי הסלולר. סלקום תנסה לעודד את המנויים להקליט, לצלם, לערוך ולשתף תכנים באינטרנט באמצעות הטלפונים הניידים - ולמעשה להעביר את מהפכת ה-Web 2.0 לסלולר.

כעת מנסה סלקום ליצור זיקה גבוהה יותר בין הפורטל שהקימה לבין מכשירי הסלולר המתקדמים. לשם כך החליטה החברה להתקין מצלמות בכ-50 מאזורי הבילוי הגדולים בישראל ולאפשר למנויים לצפות בשידורים חיים מאתרים אלה באמצעות הסלולר או האתר. המצלמות של סלקום יותקנו בפאבים גדולים בערים הגדולות, בחופים, בכנרת, בים המלח, בכותל המערבי, במצפה התת-ימי ובריף הדולפינים באילת ובאתר החרמון.

בחודשים הקרובים תנסה סלקום לעודד את הצריכה של התוכן הסלולרי בניסיון לסגור את הפער בינה ובין פרטנר ופלאפון. שתי האחרונות רושמות הכנסה בשיעור של 10%-9% מהכנסותיהן משירותי ערך מוסף, ואילו בהכנסותיה של סלקום מהווה סעיף זה כ-6% בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully