וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער כהנא פרץ לעשרות אתרים בארץ ובעולם

ליאור הנר

9.7.2006 / 9:57

הפורצים הצליחו להכניס לאתרים עמוד עם תמונות של מאיר כהנא וכיתוב נגד ראש הממשלה, ערביי ישראל והאיסלאם

במתקפת השחתת אתרים שהתקיימה בסוף השבוע, הצליחו פורצים המשוייכים לנוער כהנא להחדיר עמודי אינטרנט עם תמונה של מאיר כהנא והכיתוב: "ערביי ישראל ואולמרט - האדמה מחכה לכם", ובנוסף - טקסט בגנות האיסלאם.

בניגוד למתקפה שהתרחשה לפני כשבוע וחצי, בה הצליחה קבוצת פורצים ממרוקו להחליף את עמוד הבית של כ-1,000 אתרים ישראלים שאוחסנו בשרתי נטוויז'ן, במתקפה זו לא הוחלף עמוד הבית אלא רק נשתל קובץ בשם index.htm, שאינו עמוד הבית, ועל מנת לצפות בו יש לכתוב את כתובתו המדויקת. ניתן להסביר זאת בעובדה שברוב שרתי האינטרנט המאחסנים אתרים, עמוד בשם הזה מהווה את ברירת המחדל לעמוד הבית - הראשון אליו מגיעים עם הכנסת כתובת האתר - אך אתרים רבים שינו הגדרה זו משיקולים טכניים ושיקולי אבטחה.

18 מבין עשרות השרתים שנפרצו, מאוחסנים בישראל על שרתי 012 קווי זהב, וביניהם אתרי האינטרנט של קבוצת הנדל"ן רסידו, קאיה ישראל וחברת האופנה מיס לגוט, אך עמודי הבית שלהם לא נפגעו. בין האתרים הזרים המאוחסנים בשרתי אינטרנט בארה"ב, ברזיל, סין, ועוד - נמצאו מספר אתרים שעמודי הבית האמיתיים שלהם הוחלפו על ידי קבוצת פורצים תורכית - מה שמעיד שייתכן כי לפורצים מנוער כהנא קשר לפורצים הזרים ודרכם הצליחו להשחיל עמודי אינטרנט לשרתים המאחסנים את האתרים. אולם, בשל חוסר ידע טכני - לא נגרם לרוב האתרים נזק ממשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully