וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות VOD יוצע באמצעות אינטרנט למנויי TVNGO

ליאור הנר

10.7.2006 / 14:15

השירות, יאפשר צפייה בסרטים מספריות האוזן השלישית. TVNGO הינו מיזם להעברת תכנים מהאינטרנט לטלוויזיה

חברת טופר, זכיינית מיזם TVNGO המציג תכני אינטרנט בטלוויזיה למנויים, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת האוזן השלישית, שיאפשר למנויי TVNGO לצפות על גבי הטלוויזיה במאות סרטים המשודרים באמצעות האינטרנט.

TVNGO, שהוקם כמיזם ישראלי-סיני, עורך בימים אלה פיילוט ברעננה למערכת המאפשרת קבלת מידע ושירותים מרשת האינטרנט על גבי מכשיר הטלוויזיה. מדובר בשילוב שמאפשר לקבל שירותים שונים, הכוללים ערוצי טלוויזיה המועברים על גבי רשת האינטרנט. המודל העסקי של החברה כולל הפצת חומרה ותוכנה ללקוחות הקצה ללא תשלום, והתבססות על הכנסות מפרסום. בכוונת החברה להרחיב את הפיילוט עד 10,000 בתי אב במהלך החודשים הבאים.

בעקבות חתימת ההסכם בין חברת טופר (חברה בורסאית בשליטת החברות אלדן-טק והאג), זכיינית TVNGO בישראל, לבין קבוצת האוזן השלישית, יועלו בהדרגה מאות סרטים שיוצעו לצפייה בבתיהם של המנויים. מדובר בשידור סטרים על גבי האינטרנט ישירות לצפייה במכשיר הטלוויזיה של המנוי. במהלך תקופת ההרצה של המיזם יינתן השירות ללא תשלום כספי. לאחר מספר חודשי ההרצה יקבע מודל תמחור שטרם הוחלט עליו.

"המיזם נחשב לבטוח מבחינת הגנת זכויות בעלי התוכן המוצגים באמצעותו, מאחר שאינו מאפשר הקלטת התוכן או הורדתו, אלא מיועד לצפייה בלבד", יוסי ישי, מנכ"ל חברת טופר. אתר האינטרנט של האוזן השלישית www.indic.net מכיל כיום קטלוג סרטים המאפשר עיון והזמנה של סרטים. יובל קליין, מנכ"ל indic.net, אומר: "בנוסף לאופציות של השכרה וקנייה המתאפשרים כרגע, מעוצבת המערכת כך שניתן יהיה להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות בעתיד, כגון שידור והורדה של סרטים באמצעות האינטרנט, ולכן ההתחברות עם חברת טופר למיזם TVNGO, עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully