וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה לנו, כמה זה?

דידי חנוך

26.7.2006 / 14:14

אתר ישראלי חדש משווה עלויות שירותי תקשורת, כולל מבצעים. יש דירוגי גולשים ועדכון שוטף. מומלץ

כמה זה? הוא אתר ישראלי חדש שהושק השבוע וצריך להיכנס למועדפים של כל גולש ישראלי. האתר מספק שירות פשוט מאד: השוואה מקוונת של מחירי הגלישה, הטלויזיה, הטלפוניה והעיתונות, עם דירוג גולשים לכל מבצע ומחיר.

מייסדי האתר, נמרוד מן ויצחק עמיאל, הם מהנדסי תעשייה וניהול שיזמו את הרעיון כפרויקט הגמר שלהם במסגרת לימודיהם באוניברסיטת באר שבע. בשיחה עם וואלה!מחשבים, אמר מן שהבחירה בפרויקט נבעה מתוך "צורך אישי, ואמונה שזהו צורך שמשותף לכלל תושבי ישראל".

אז מה יש שם?

האתר משווה בין המבצעים והמחירים של הספקים השונים בשישה תחומים: סלולאר, אינטרנט, שיחות לחו"ל, טלויזיה, עיתונים וטלפונים קוויים. בכל אחד מהתחומים ניתן לחפש עם פילטרים לסינון על פי הצורך הספציפי. באינטרנט, לדוגמה, ניתן לסנן על פי מהירות, חברות, מנוי חדש או ותיק, ולבחור האם לחפש מחירים של ספק, תשתית, או מבצעים של ספק פלוס תשתית. כמו כן, יש בכל אחד מהתחומים מידע כללי הכולל את כל מספרי הטלפונים של החברות הרלוונטיות, וניתן להירשם לאתר ולכתוב תגובות ולהוסיף דירוגים.

שווה להירשם?

בנוסף לאפשרות לדרג ולהוסיף הערות, יש באתר אפשרות להכניס את פרטי המבצעים להם אתם רשומים, ולבקש תזכורת עם סוף המבצע. בעידן שבו כל מבצע אינטרנטי ראוי ניתן לתקופה מסוימת, הודעה שהמבצע עומד להסתיים ושהגיע הזמן להתקשר לספק (או לבדוק באתר) ולברר מה המבצעים החדשים היא דבר מבורך.

נשמע כמו פרסומת?

הסקירה הזאת נשמעת כמו פרסומת, אבל היא לא. מזמן לא נתקלתי באתר ישראלי חדש שנותן שירות נדרש שאיש לא סיפק בעבר, ונותן אותו באופן מצוין. ולדבריו של מן, כל רבדי האתר הם חינמיים ויישארו חינמיים תמיד. מן ועמיאל ראויים לכל שבח על שמצאו נישה חשובה ומילאו אותה באופן כל כך מוצלח. שאפו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully