וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווב 2.0: גרסת הפורנו

דידי חנוך

30.7.2006 / 12:09

תעשיית הפורנו גילתה את ווב 2.0 באיחור לא אופייני, ועכשיו היא מחפשת דרכים להרוויח מזה

היסטורית, תעשיית הפורנו היתה חוד החנית של חדשנות עסקית ברשת. הם היו הראשונים שהרוויחו סכומים יפים ברשת, ורבים מפיתוחי האבטחה החשובים ברשת הומצאו על ידי התעשיה למבוגרים בלבד. לכן היה מעט מפתיע שלקח לתעשייה זמן כה רב להתעורר לתופעת הווב 2.0 ולייצר אתרי 2.0 משלה. סיבה אפשרית לעיכוב היא שפשוט לקח להם זמן להבין איך עושים מהעניין הזה כסף. הרי בלי כסף, תעשיית הפורנו לא עושה כלום.

יוטוב ומייספייס הם האתרים הפופולריים ביותר ברשת, ומשחקי תפקידים רבי משתתפים נמנים על מסחטות המזומנים האפקטיביות ברשת. כך שלא מפתיע שכאשר הפורנו התקדם לבסוף לווב 2.0, אומצו שלושת המודלים האלה.

היוטוב הכחול

הראשון מבין השלושה הוא אולי המובן מאליו ביותר: פורנו טיוב. הפורנו טיוב עובד בדיוק כמו יוטוב, אבל... נו... עם פורנו. סקציית הפורנו (משום מה, יש גם אחרות) מחולקת לשני אגפים, פורנו סטרייטי והומואי. כרגע יש באתר רק כמה אלפי קליפים, אבל המבחר גדל בהדרגה. יש תגיות, אפשרות להוסיף כל קליפ לדלישס או דיג או אתרי סימניות חברתיות אחרים, יש דירוגים. בקיצור, ממש כמו האח הגדול והלבוש. השאלה היא כמה זמן ייקח לתעשיית הפורנו הממוסדת להתחיל להגיב בתביעות ודרישות להורדת הקליפים באתר. אמנם יש קליפי חובבים באתר, אבל יש גם חומר מקצועי, וזה עשוי לסבך את האתר בצרות.

משחקים עם עצמם?

השניים הבאים הם, בעצם, סוג של קומבינה, שכן שניהם באים מאותה החברה, ושניהם משתלבים בדרכים שונות. הראשון הוא RedLightCenter, גירסת המבוגרים בלבד למשחקים מרובי משתתפים. לא נראה לי שיש שם קווסטים, אבל יש עולם פתוח להסתובבות ופגישת אנשים, ויש כמובן גם מקומות בהם ניתן לצפות בפורנו או לרכוש מוצרים נלווים. הדמו נראה ממש כמו mmo רגיל, עם אנשים ושמות מעל ראשיהם. הבעיה היא שאם במשחק רגיל נהוג מאד ליצור דמות מהמגדר ההפוך, כאן זה עשוי להתגלות כעניין מעט מטריד. אבל לאנשים שאין להם שום דרך אחרת למצוא חברה לשעשועים מיניים, אני מניח שזה סוג של תחליף.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

חברה למבוגרים

Utherverse הוא, לטעמי, המעניין מבין שלושת האתרים: מייספייס למבוגרים בלבד. האתר משתמש באימות באמצעות כרטיסי אשראי כדי לוודא שכל המשתמשים מבוגרים. לפחות, זאת הטענה. כשבדקתי את האתר, הצלחתי להירשם ולפתוח אתר אישי מבלי להכניס פרטים. ומכיוון שהם טוענים שמשתמשים בעלי חשבון בסיסי, דהיינו חינמי, יכולים לשלוח מיילים למשתמשים אחרים, לא ממש ברור איך הם מגנים על קטינים מטורפים מיניים, וההגנה הזאת אמורה להיות היתרון הבולט של אותרוורס על מייספייס. באופן לא ממש מפתיע, חיפוש מגלה שיש כרגע יותר מעשרה גברים על כל אישה באתר.

מה שמעניין בשילוב בין שני האתרים האחרונים הוא שמכיוון ששניהם שייכים לאותה חברה, הרי ש-Utherverse בנוי להיות אתר פרופילים אישיים למשתמשי RedLight. ניתן להשתמש באותו שם משתמש, וכאתר פרופילים אישיים למשתמשי משחק תפקידים מקוון רב משתמשים, הרי שאותרוורס עולה על כל אתר דומה שראיתי ברשת.

החברה שמפעילה את שני האתרים צופה שיהיו באותרוורס מיליון משתמשים עד סוף השנה. כרגע יש שם פחות מעשרת אלפים אנשים מרחבי העולם, כולל כשבעה ישראלים.

בניגוד לפורנו-טיוב, שצפוי להיכנס לעימות ישיר עם תעשיית הפורנו המסורתית, רדלייט ואותרוורס הם כלים חדשים לאותה תעשייה ישנה. מעבר להבטחות לאינטראקציה עם בני/בנות המין השני, רדלייט הוא מקום לרכישת מוצרי פורנו, ואותרוורס הוא כרגע בעיקר אתר נלווה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully