וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SingShot: ערוץ הקריאוקי

דידי חנוך

1.8.2006 / 13:24

הווב 2.0 מגיע למקום הטבעי ביותר שלו: הקריאוקי. האם משהו יכול להתאים יותר להגדרת "תוכן גולשים"?

אתר SingShot החדש (עדיין בבטא, כמו כל אתר ווב 2.0 שמכבד את עצמו) נועד לספק פתרון מלא לצורך העז של אנשים לשיר שירים ידועים על רקע המוזיקה של השירים.

האתר מכיל את מכלול הפיצ'רים שניתן לצפות מאתר ווב 2.0: תגיות, אפשרות לחלוק את המועדפים שלך ואת היצירה שלך, עמוד ביצועים חביבים, וכיו"ב.

אבל מכיוון שזה אתר קריאוקי, שנועד לתת לכל אחד את האפשרות להיות "יוצר", יש גם את "האולפן שלי", שבו ניתן לנהל את ההקלטות שלכם, ואת העמוד המגלומני ביותר: המעריצים שלי. כן, כל האנשים שהוסיפו את השירים שלכם למועדפים שלהם הם "מעריצים".

שקט, מקליטים

ממשק ההקלטה נוח מאד. היה לי קל מאד להקליט את עצמי שר שירים של הביטלס ושל אייזיק הייז. ואם הייתי אדם אכזר, גם הייתי חושף אתכם להקלטות. אבל כאן בוואלה מחשבים מאמינים שאין צורך לייצר לאנשים טראומות מיותרות.

האתר מציע חברות חינם שכוללת אפשרות לשמוע הקלטות של אחרים ויצירת עמודי פרופיל. הנרשמים מקבלים שבועים חינם של חברות מלאה, במסגרתה ניתן גם להקליט שירים. לאחר שבועיים, עולה האתר 10 דולר לחודש, או 8 דולר לחודש לרוכשי מנוי תלת חודשי, או 5 דולר לחודש לרוכשי מנוי שנתי.

אין רוקנרול בעברית

מגוון השירים להקלטה סביר בהחלט, מקלאסיקות, דרך אייטיז ועד שירים חדשים. יש באתר כמה מאות שירים, ולמי שרוצה לשיר קריאוקי עם שירים באנגלית, קשה להתלונן על מחסור, במיוחד כשהאתר משלם זכויות על כל השירים שמופיעים בו.

לחלק מהישראלים, המחסור המוחלט בשירים מקומיים עשוי להוות מחסום בלתי עביר, אבל לשאר צופי ערוץ הקריאוקי - ואלה שלא טרחו להתחבר אליו מכיוון שמה שמעניין אותם באמת הוא היכולת לחלוק את נפלאות שירתם עם כלל הציבור - מדובר באתר מומלץ בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully