וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה יכריזו אפל?

7.8.2006 / 11:05

ועידת המפתחים העולמית השנתית של אפל בפתח, ואיתה שלל שמועות על ההכרזות הצפויות

ועידת המפתחים העולמית השנתית של אפל בפתח, ואיתה שלל שמועות על ההכרזות הצפויות

בכל פעם שסטיב ג'ובס צפוי לעלות על במה ולנאום צצות אינספור שמועות בנוגע לדברים עליהם הוא עומד להכריז. היום בערב תיפתח ועידת המפתחים העולמית השנתית של אפל, WWDC, והרשת הומה שמועות. הבה נסקור כמה מהסבירות והמסקרנות יותר.

הסבירות/מאושרות

ג'ובס יסקור ככל הנראה את Leopard, גרסה 10.5 של מערכת ההפעלה של המק. מה בדיוק ישופר? על כך יש מגוון שמועות. בין התוכנות שנאמר שישודרגו:

* iChat. השמועות מדברות על גרסה 4, שתכלול טלפוניה אינטרנטית.

* Spotlight. תוכנת החיפוש אמורה לזכות לשדרוג שיהפוך אותה למהירה יותר.

* מפות. תוכנה מתחרה לגוגל Earth שתהיה חלק ממערכת ההפעלה

הכרזה נוספת שנחשבת לבלתי נמנעת היא המק פרו, הגרסה החדשה של המחשב השולחני של אפל, עם מעבד אינטל. איזה מעבד זה יהיה? לא ברור. במקור זה היה אמור להיות Woodcrest, אבל כעת יש שמועות שיהיה זה Conroe, המעבד כפול הליבה החדש ביותר של אינטל.

המפוקפקות

השמועות המפוקפקות המעניינות מתרכזות כולן בדרך זו או אחרת באייפוד. WWDC היא אמנם ועידת מפתחים, ואלה מתעניינים יותר במחשבים ובמערכת ההפעלה, אבל סביר שתהיה הכרזה כלשהי שקשורה איכשהו לאייפוד. אחרי הכל, זה המותג החזק ביותר של החברה, האווזה שמטילה את ביצי הזהב, וכיו"ב.

אז מה יכריזו? ובכן, השמועות רבות ושונות. הכרזה על אייפוד עם WiFi, שתקדים תרופה למכה הצפויה מזון של מיקרוסופט, הוזכרה כאפשרות במקומות רבים.

אפשרות נוספת עליה מדברים היא שדרוג לוידאו באייפוד וידאו כך שיהיה ברמה המקבילה לוידאו שניתן לראות במחשב.
אפשרות נוספת תזכה לסעיף משלה, שכן היא המפוקפקת אך המסקרנת ביותר...

iPhone

שמועות על האפשרות שיהיה iPhone יום אחד אינן דבר חדש. אבל לאחר שבשנה האחרונה הגבירו חברות כמו נוקיה וסוני אריקסון את מאמציהן להפוך את המכשירים שלהם למתחרים ישירים של האייפוד, נראה שהתגובה של אפל הולכת ומתקרבת. היה כבר מי שבדק את הקוד של עדכון התוכנה האחרון של האייפוד ומצא שם פקודות הקשורות רק לטלפון. ואפל רשמה מספר פטנטים שכנראה מבשרים את בוא ה-iPhone. אף אחד לא באמת מפקפק כבר בכך שאפל תכריז על iPhone, וכנראה כבר השנה או ב-CES בתחילת השנה הבאה. פשוט אין מקורות מהימנים לטענה שאפל תחשוף את המכשיר החדש הועידה הנוכחית. אבל האפשרות קיימת. לא סבירה, מפוקפקת, אבל קיימת.

צפו לעדכונים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully